Theo343 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Jeg kom hjem med Asus sitt 8800GT 512MB kort fra Digital Impuls og fikk til min store overaskelse se en kjøler som lignet Orb eller noe slikt. Den så slik ut. Forventet å se dette vanlige plastikk skallet. Dog fulgte det ikke med HDMI overgang som jeg hører andre har fått. Slik sett var ikke prisen til 1995,- fra butikkutsalget så ille alikevel med tanke på denne kjøleren. Endret 21. desember 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 hmm, jeg som har tenkt å kjøpe 8800GT kort no ved lønning, har forhøyrt meg om ny kjøler til korta, men fant kun 1 på prisguiden og det er ikkje den dere. Og eg vil skifte kjøler når eg får mitt kort fornøyd med temp på kortet da? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Originalkjøleren er ikke halvgal, da! Stiller du opp viften ved spilling, holder systemet seg godt og kaldt ved edruelige klokker Men skal selv over til heldekkende (?) når tiden og pengpungen byr seg. Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Når bestilte du kortet, og når fikk du det, Theo? Har en ordre hos MPX som står som "I arbeid". Tror dere den blir sendt iløpet av helgen? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg kjøpte på Digital Impuls som har butikk i møllergata i Oslo. Slik at jeg kunne hente det selv og slippe å gamble på posten nå i jula Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg kjøpte på Digital Impuls som har butikk i møllergata i Oslo. Slik at jeg kunne hente det selv og slippe å gamble på posten nå i jula Var faktisk innom der sånn rundt halv tre-tre tiden. Så en kar som skulle kjøpe et 8800GT-kort. Var ikke tilfeldigvis deg? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg var nok der litt senere ja Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Er den viften der bedre/mindre bråkete enn den andre? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Er den viften der bedre/mindre bråkete enn den andre?Har ingen andre å sammenligne med så jeg vet ikke. Har ikke montert ennå heller da jeg holder på med ny møblering på kontoret samtidig. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 på komplett er det 256mb versjonen av kortet av kjøleren som har slik kjøler.. Mens 512mb versjonen har "flat" kjøler over hele kortet. Men det kan hende dette er feil produksjon av Asus Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 1GB utgaver har også denne kjøleren, og kortet er riktig merket. Mitt har Mørk PCB og ikke som bildet over. Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Mente det var bare "Top"-versjoner(eller andre fabrikkoverklokkede versjoner) som fikk den kjøleren jeg, men fikk du den på et helt "vanlig" 8800GT er det jo ikke ille. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Mente det var bare "Top"-versjoner(eller andre fabrikkoverklokkede versjoner) som fikk den kjøleren jeg, men fikk du den på et helt "vanlig" 8800GT er det jo ikke ille. Yes, jeg ble lang i maska når jeg pakket det opp, men noen overaskelser skal man ha i jula hehe. Og slik sett var ikke 1995,- med henting fra butikk en så ille pris alikevel. I morgen blir det montering, vært på julehandelrunde i dag puh. Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Kom tilbake med temperatur-resultater da. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Det skal jeg gjøre og skal forsøke å få noe inntrykk av støy, men får ikke sammenlignet med orginalkjøler. Men skal bli interresant. Eneste som er synd er at minnet ikke kan klokkes over 2Ghz på GT korta. Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Støynivå på forskjellige viftehastigheter er også interessant ja. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Shall do Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå