Gå til innhold

Original Star Wars aldri på DVD

striky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja men et bedre format enn DVD (og neste generasjons HD-DVD), er langt fram i tid. (5-10 år minst).

Lukas har jo sagt at de originale versjonene tilhører fortiden, og hvis ikke noe svært uventet skjer så tror jeg ikke vi kan forvente å få disse relansert. (De er jo å få tak i på original VCD, men kvaliteten her kan jo ikke måle seg med dagens formater).

Lenke til kommentar

Det store spørsmålet er NÅR de kommer på DVD.. Har venta noen år på det... Kommer vel ikke før 3eren kommer på DVD hvis jeg kjenner Lucasen rett (ca i 2006 da), og da KUN i komplett samling med 1eren, 2eren og 3eren som vi alle allerede har på DVD liksom.. kun for å tjene mest mulig penger.

Lenke til kommentar
Det store spørsmålet er NÅR de kommer på DVD.. Har venta noen år på det... Kommer vel ikke før 3eren kommer på DVD hvis jeg kjenner Lucasen rett (ca i 2006 da), og da KUN i komplett samling med 1eren, 2eren og 3eren som vi alle allerede har på DVD liksom.. kun for å tjene mest mulig penger.

Har du 3ern på DVD allerede? *sikle* :wink:

Men ja, du har et poeng....de tjener mer hvis alle er nødt å kjøre samlingen som et hele...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...