henrik_er Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Heisan! Har en 500gb WD Essential (ekstern). Når jeg plugger Hd'en i pcen begynner ting å gå som sirup. Etterhvert kommer autorun funksjonen opp, den "scanner" men ingen filer vises. Når den forsvinner trykker jeg på ikonet til harddisken i windows explorer, og jeg får da opp feilmeldingen: "The request could not be performed because of an I/O device error". Har prøvd på to forskjellige pcer! Flott om noen hadde hatt noen tips....har googlet litt rundt osv, men fant ingenting så langt ... men det kan jo hende at enkelte har mer flaks enn meg Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Høres ut som om du har mistet den i gulvet eller noe, test med en annen maskin for å utelukke software feil. Lenke til kommentar
henrik_er Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Den har overhodet ikke vært i gulvet, har behandlet den som om den var laget i porøs krystall. Som sagt i posten ovre har den alt vært testet i en annen maskin...! Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Bruker du kun USBgrensesnittet? Prøvd ESATA? Prøvd Western digitals diagnoseverktøy? Kan være noe så enkelt som en partisjonsfeil. Dersom du har noen kompiser som har programmet spinrite er alltid det verdt et forsøk, men jeg vet ikke hvordan dette funker over USBgrensesnitt. Edit: prøv å holde SHIFT inne idet du kobler til harddisken (og en stund etter den er tilkoblet). Dersom jeg ikke husker feil, så stopper dette autorunfunksjonen. Kanskje noe tull med den? Dette med shift funker hvertfall på CD-er. Endret 21. desember 2007 av Melkekartong Lenke til kommentar
henrik_er Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 driver å kjører extended test for øyeblikket, tar jo fryktelig lang tid. Min utgave har ikke eSata så det blir heller vanskelig... får høre rundt i morgen om jeg kjenner noen som har spinrite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå