Gjest Herr Gjest Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Velger å skrive som gjest med hensyn til kjæresten min. Det har seg slik at jeg fikk meg en kjæreste for nesten to måneder siden. Hun er nesten 18, jeg for min del er litt yngre. Hun har hatt mange kjærester før meg, men hun er min første. Av de kjærestene hun har hatt før meg var to seriøse. Vårt forhold er veldig seriøst. På utsiden virker hun veldig selvsikker og slikt, men når du blir litt mer kjent med henne så fremstår det mer som om hun har et dårlig selvbilde. Jeg for min del er en jomfru, mens hun har hatt sex mange ganger før. Men med meg virker hun veldig tilbakeholden, synes jeg. Hun går på p-pillen, har gjort det ganske lenge. Hun har sagt at hun ikke vil ha sex mens foreldrene våre er hjemme (vi bor begge hjemme hos foreldrene våre, og vi møtes stort sett her). Så vi har hatt en sjanse, men da ville hun ikke. Ok, tenkte jeg, vil ikke presse henne. Etter denne episoden har hun bl. a. fortalt meg at hun synes hun selv er stygg, og at hun har en regel med alle hun har sex med: lyset skal være av. Og når jeg spør hvorfor, sier hun at det er fordi hun ikke liker å vise seg naken, og at hun er redd for at jeg skal like henne mindre om jeg ser kroppen hennes. Herregud, jeg vet jo at hun ikke er noen glamourmodell, og hun har heller ikke verdens største pupper, men jeg synes hun er deilig. Men det bortforklarer hun med å si at jeg ikke har sett den. I tillegg har hun sagt at hun ikke liker noen stillinger innenfor sex enn misjonær. Men toppen av kransekaka er vel at hun er redd for å ha sex med meg, og hun synes det er rart, for hun har aldri følt det sånn før. Hun tror det er fordi hun liker meg så godt, og hun sier at hun ikke vet mer. Jeg tror det er mer fordi hun er redd for ikke å leve opp til forventningene o.s.v.. Selv om hun har langt mer erfaring enn meg, virker det som om jeg er mye mer åpen rundt seksualitet, nakenhet o.l.. Synes også det virker som om hun prøver å unngå situasjoner hvor vi kan ha sex. I og med at vi har vært sammen i nesten to måneder, begynner jeg å få lyst til å gjøre litt mer enn bare å kline. Men samtidig vil jeg ikke tvinge henne. Og jeg vil heller ikke miste henne, jeg har jo blitt veldig glad i henne - elsker henne. Noen som har tips eller forslag til hva jeg kan gjøre? Eller bare noen tanker om det? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Ikke press henne, gjør bare vanskeligere for henne da. Mulig du har skapt et forventningspress på henne siden du tror henne skal liksom være så "supergod" i senga? Men altså ikke sats på pulings ved første forsøk. Gjør heller andre ting som kle dere av hverandre, la henne ta på deg osv. Altså alt utenom prenetering så kanskje hun kan la seg frigjøre fra sitt stygge "jeg". Bli mer trygg på seg selv foran deg altså. Men hvis du har sjansen på en glamourmodell, hvorfor tar du ikke henne og velger en stygg en?? Lenke til kommentar
Gjest Herr Gjest Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Ikke press henne, gjør bare vanskeligere for henne da. Mulig du har skapt et forventningspress på henne siden du tror henne skal liksom være så "supergod" i senga? Men altså ikke sats på pulings ved første forsøk. Gjør heller andre ting som kle dere av hverandre, la henne ta på deg osv. Altså alt utenom prenetering så kanskje hun kan la seg frigjøre fra sitt stygge "jeg". Bli mer trygg på seg selv foran deg altså. Men hvis du har sjansen på en glamourmodell, hvorfor tar du ikke henne og velger en stygg en?? Unnskyld meg, men jeg tror kanskje du misforsto meg litt. 1. Har jeg sagt at jeg tror hun er "supergod" i senga? 2. Du skjønner ikke problemet. Vi har jo gjort mye annet, med klær på. Hun har fortalt meg at hun godt kan ha sex, men at hun nekter å vise seg naken. Jeg har aldri spurt henne om noen av delene, dette er ting hun av eget initiativ har fortalt meg. Og den gangen vi hadde muligheten, følte jeg det på meg at hun ikke ville det der og da. Så da tenkte jeg ikke noe mer på det den dagen. Etterpå, også av eget initiativ, fortalte hun meg at hun ikke hadde lyst da. 3. Glamourmodell brukte jeg som et slags synonym for "verdens fineste". Poenget mitt er at jeg ikke forventer at hun skal bli til Pamela Anderson med en gang hun kler av seg. Men at jeg likevel synes hun er veldig fin. Det var for å poengtere at jeg ikke har så himmelhøye forventninger. Jeg er uansett en person som legger mye mer vekt på personlighet enn utseendet. Vennligst les hva jeg skrev før du kommer med beskyldninger, men likevel takk for at du svarte Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Les også hva jeg skriver. Jeg har ikke sagt at du tror hun er supergod i senga Men at hun kanskje tror at du tror det om henne og dermed skapt et forventningspress for henne. Har du f.eks tatt på puppen hennes, med klærne hennes på, over genser og under BH. Er slike ting jeg snakker om, at du får henne til å føle seg vel og klarer å akseptere det når hun er sammen med deg. Det er nå slik at de aller fleste jenter har endel negative tanker om seg selv og sin kropp. Så din oppgave er å få henne til å ikke la seg affisere av de tankene når hun er med deg. Få henne til å føle seg sexyy. Så din oppgave må vel være å få dama di til å si noe lignende som det her: Jeg syns ikke jeg er pen, men jeg liker at du syns jeg er det. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 En post var skrevet under et registrert brukernavn, kanskje i vanvare siden de opprinnelige innleggene var gjestepostet. Jeg har fjernet det pluss noen innlegg som kommenterte dette. Hvis brukeren det gjelder ønsket å poste under fullt navn kan han sende meg en PM, så legger jeg posten tilbake. Eventuelt sende ham teksten tilbake på PM slik at den kan postes på nytt anonymt. Denne posten skal som vanlig ikke kommenteres i tråden, ta det på PM. En post som bare inneholdt et sitat av førsteposten og ikke noe mer er slettet også. Geir Lenke til kommentar
andiss Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Vil du ha sex med henne, du mA bare gjOre henne konfertabel, gjOre henne trygg pA seg selv, at hun ikke er redd for A ha sex med deg. Etter dere kommer i gang A har hatt sex 1-2 ganger, vil 3-4-5 og resten bli kjempe lett ( etter min erfaring ) aldri opplevd 2 mAnder fOr, som regel sA pleier man A ha sex 1-2 uker inn i forholdet ( mine erfaringer ) nA veit jeg ikke at alle er sAnn, og at alle er forskjelige, men det er alltid fOrste gang man skal ha sex at det er flaut for begge og begge er veldig usikkere. Jeg Lover igjen at nAr dere kommer igang vil alt bli mye lettere, det vil Apne forholdet A det vil bli lettere for begge parter. hadde jeg vaert deg, ville jeg bare fortalt henne hvor deilig, fin sexy hun er, og du syntes henne er nydelig, og sA bare gjort henne sikker, og ikke redd for A gjOre feil nAr dere skal ha sex. hAper dette hjelper noe:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå