Rambol Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hei. Når Norton tar en søk på PC-en min så scanner den seg gjennom ikke mindre enn ca. 180.000 filer. Jeg synes dette høres voldsomt ut, eller er det ikke det? Den finner riktignok ingen spyware eller virus. Jeg har ikke noe særlig peiling på dette her, aner ikke hva jeg kan fjerne av filer osv i frykt for å slette noe jeg ikke bør. Noen som har noen gode tips for å rydde opp uten å ødelegge noe? Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 180.000 filer er da ikke mye? synes det var lite jeg har over 350.000 selv Lenke til kommentar
Rambol Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 He he, ok, syntes det bare hørtes voldsomt ut jeg...men men, greit å høre at andre har mer...he he. MEN en opprydding er vel kanskje ikke så dumt? Jeg har aldri tatt noen diskfragmentering osv på PC-en, er det grei skuring å foreta noe sånt eller? Lenke til kommentar
petnor Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg bruker også norton men samma skjer er også. Men vis du virkelig vil prøve å finne noen slemminger på dataen din! så er det en gratis verson av Ad-Aware 2007. Du får instalert den her: http://www.download.com/Ad-Aware-2007-Free...4-10045910.html Den er brukevennelig , den fant opp til 70 slemminger!! :!: Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Ad-aware fjerner mest cookies. Det er jo ikke skikkelige "slemminger" det da.. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Ingen fare ved å bruke defragmentering, men det endrer ikke antall filer, bare hvor spredt de er på disken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå