StaBBer Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Vet noen her inne hvor man får tak i skikkelig maple/lønnesirup? Har ikke lett så mye, har bare kikket i de lokale butikkene. Ingenting å oppdrive der. Om man må kjøpe på nett (gjerne det), eller vet om det er noen butikkjeder som har slikt, si fra. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Har sett på Ica meny og safari. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Takk, skal kikke neste gang jeg er på en Menybutikk. Noen som har erfaring med import tilfeldigvis? Noen merker? Er vel i USA de lager den beste etter hva jeg kan erindre å hørt. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg holder en knapp på at den beste lønnesirupen er fra Cannada 100% ren lønnesirup finnes på enkelte Rimibutikker óg. Og på Ultra da. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Tror mye av det som kommer her er mye det samme som blir solgt i Usa og Canada. Første lønnesirupen jeg smakte fikk vi fra ene tanten min som bor i usa, og ett par år etterpå var samme merket i butikkene her i norge. Endret 22. desember 2007 av Akidon Lenke til kommentar
toazty Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 de selger 100% lønnesirup på MAxi , men husk å les på etiketten , de selger også lønnesirup , men det er kun 25% lønnesirup eller noe.. resten er vel sukkerog vann Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Finnes også noen som utgir seg for å være lønnesirup men er laget av mais og tilsatt lønnesirupsmak... ikke la deg lure! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå