Rallare Svensson Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hei! Sliter fælt med wpa_supplicant, da den nekter å assosiere med routeren. Lurer på om det finnes noen alternativer som tar wpa? Har prøvd NetworkManager, men den ser ut til å bruke wpa_supplicant den og :-\ Den greier å koble til noen ganger, men bare i ~5 sekunder, lurer virkelig på om det er noe tull med modullen eller noe slikt. Bruker iwl3945, versjon 1.2.22. Takk på forhånd og til alle en god jul Lenke til kommentar
bjorn.e Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Det fungerer fint uten kryptering, evt med WEP? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Har samme problem, og etter det jeg har lest er det et problem som kun angår de nyeste versjonene av linux-kjernen. Har ikke gått så langt ned i saken, siden jeg ikke hadde det store behovet for å koble til WPA-nett. Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Det fungerer fint uten kryptering, evt med WEP? Det er kun WPA som vrenger seg. Har samme problem, og etter det jeg har lest er det et problem som kun angår de nyeste versjonene av linux-kjernen. Har ikke gått så langt ned i saken, siden jeg ikke hadde det store behovet for å koble til WPA-nett. Hmm.. Det var jo kjedelig. Må vel holde meg til kabel da. Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 La inn 2.6.24-rc6, og WPA fungerer som et skudd! Det virker som om det var mac80211 som var synderen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå