PelleP Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Min PC starter ikke. Når man slår den på så begynner viftene å gå, men ellers er den helt stille. Hvilken komponent kan det være som er gåen? Endret 21. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Prosessoren kanskje? Harddisken? Det kan også være en løs kabel som gjør at den ikke starter. Kan være alt egentlig :-) Lenke til kommentar
PelleP Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg tror det er prosessoren eller hovedkortet. Det er tross alt to minnebrikker og de begynner vell ikke å fuske samtidig? Men hvordan skal finne ut av det? Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Har du satt de i riktig slot? Lenke til kommentar
petnor Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg tror det er virus som har stoppet dataen! du må nåkk gjennoprette dataen din Lenke til kommentar
PelleP Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) PC-en fungerte gangske fint intill den ble stadig mer ustabil og til plutselig en dag så kunne den såvidt starte opp og til slutt så gikk det ikke det hele tatt. Jeg har prøvde og koble fra en ram-brikke av gangen og den startet ikke opp da heller. Jeg har sett etter løse ledninger, og jeg har blåst rent for støv. Jeg tror enten prosesseroen eller bunnkortet har slutt å fungere. Hadde jeg visst hvilket det var så kunne jeg kjøpe et nytt. Det er for øvrig en kjøpe-PC, ikke et hjemmebygge. Endret 21. desember 2007 av PelleP Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hvis det ikke kommer opp noe Bios skjerm tror jeg du heller burde sende den inn til reperasjon. dumt at det skjedde i juletida da Lenke til kommentar
ssdrive Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Da er det nok garanti på den. Hvilken pc er det snakk om (merke, modell)? Endret 21. desember 2007 av xtreme22 Lenke til kommentar
magnemus Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Hadde samme problemet en gang, skiftet hovedkortet og da virket maskinen igjen Lenke til kommentar
PelleP Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Hadde samme problemet en gang, skiftet hovedkortet og da virket maskinen igjen Det er en Fujitsu-PC, det skulle nok ha vært garanti på den, men... Jeg tror også at det må være hovedkortet eller cpu-en, hade jeg visst hvilket kunne jeg skifte selv, men jeg må vell ta den på et verksted for å i det hele tatt få vite hva som er feil? Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 hvis du fikser det selv så ryker garantien. det gjør den også hvis du oppgraderer Lenke til kommentar
christoffers Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 hadde også det samme, skiftet hovedkort så vips funket den:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå