Inc Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Har Mjpg filer i bøtter og spann fra kompaktkamera som skal inn i vegas. Vegas (så vidt jeg kan se støtter bare mpeg?) . Når jeg åpner disse filene i vegas får jeg bare lyd og ikke bilde, hva må jeg gjøre da? Jeg har fått det til en gang før men nå får jeg det ikke til . Takker for all hjelp. Ps! dette haster litt :O Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Installer denne: http://www.free-codecs.com/Motion_JPEG_Codec_download.htm Lenke til kommentar
Inc Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Takker. Tenke seg til at det kunne være noe så banalt som en codec jeg manglet Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Litt oftopic men: De codecene fra Free-codecs.com, er de virus frie? Har hatt en del codecs som det har vært metta virus dritt i som jeg aldri skal ha igjen.. Sempron Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Har ikkje hatt noko problem med dei få eg har installert frå sida (ffdshow, x264, Lame ACM og MJPEG er dei eg kan hugse). Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Har innstalert masse codecs fra Free-Codecs, og tror de skal være ganske snille av seg. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Da er det jo greit Lenke til kommentar
BrutusMcGregor Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg installerte K-lite codec-greiene, men får fremdeles ikke opp .MPG-filer? Jeg får lagt inn divx-filer men ikke filer jeg overførte fra Pinnacle 11? Er det også noe jeg må legge inn? Jeg trodde alle disse programmene brukte vanlig .mpg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå