Azzido Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 Tok dette tidlig en kveld her om dagen. Tåkedisen kommer innover fra havet, er Galeiodden vi ser i bakgrunn med husene ytterst på "øya" i Kragerø. Mitt spørsmål er om dette er ett brukbart motiv? kjørte bilde på auto uheldigvis, derav iso400. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 Var da latterlig lite Få se en litt større versjon. Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 Var da latterlig lite Få se en litt større versjon. tenkte jeg skulle være grei å ikke legge ut ett full scala bilde, men her kommer det i 1280 om det hjelper http://gallery.azzido.no/albums/Diverse-Bilder/IMG_8833.jpg Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 Stilig, morsomt at absolutt alle husene er hvite Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Ganske fin utsikt du hadde der! Kjedelig at du knipset på auto. Men sjekk histogrammet neste gang slik at du kan ta et nytt bilde som ikke er utbrent over halve åsen Endret 21. desember 2007 av Strupstad Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg likte det. Likte at det var todelt på en måte. Fin by det der og stranda så deilig ut^^ Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Ganske fin utsikt du hadde der! Kjedelig at du knipset på auto. Men sjekk histogrammet neste gang slik at du kan ta et nytt bilde som ikke er utbrent over halve åsen Angående utbrentheten så var det faktisk sånn når jeg tok det... vintersola fra vest og tåke fra øst men prøve noe annet enn auto neste gang ja... Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Jepp, kjenner til hva solen er med på å gjøre med bildene;) bare sjekk ut de siste flickr bildene mine så skjønner du hva jeg mener Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg likte det. Likte at det var todelt på en måte. Fin by det der og stranda så deilig ut^^ Strand? Veldig fint bilde. Likte i likhet med PurpleZoDz at det var todelt. Lenke til kommentar
Beckham Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Her er mitt tåkebilde.. Hva tyks ??? Lenke til kommentar
tomeny Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Her er mitt tåkebilde.. Hva tyks ??? Kjører båten i oppoverbakke? rett opp horisonten og fjern restene av båten. Men likevel, så savner jeg noe å se på.... Kanskje en båt i horisonten, måke... Endret 22. desember 2007 av pjolter78 Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Bildene dine av kragerø er kule azzido! Likte som de andre nevner at det er todelt. Når det kommer til støyen så var det kanskje litt mye, men samtidig fikk jeg ne nliten følelse av at det var på sin plass! Prøv noe annet en atuo neste gang! :] Lenke til kommentar
erlingba Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Det var jo fint! Synes det er litt for lyst over veten, men ellers bra. Men det var bemerkelsesverdig mye støy ved iso400. Har du undereksponert bildet? Men synes ikke støyen er forstyrrende annet enn i venstre del av bildet. Og der er det en smal sak å gå over med soften-brush for å fjerne mesteparten. Var nede på brygge idag, og øya var hvitere enn vanlig siden alt var dekket av rim. Hadde man bare hatt litt is på vannet også hadde det vært perfekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå