SUPERJANNE Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 hvor lenge? :oops: Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 ...så lenge som mulig! Gjerne over 15 timer!!! :o Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Første gangs ladetid betyr ingenting så lenge telefonen er utstyrt med Li-Ion batterier. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 byggern, sikker på at det ikke betyr NOE?!? jeg ville lada 24 timer viss du klarer å holde deg fra den så lenge.... Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Selfølgelig betyr det noe, dersom du lader mobilen i 24timer, så kaster du jo bort mange timer du kunne brukt på å utforske den nye telefonen Bortsett fra dette så har det ingenting å si med tanke på batteriets levetid eller kapasitet. Med dagens batterier så er alle anbefalinger om 1. gangs lading foreldet. Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 husker de gamle ni-cd (nikkel cadmnium) batteriene .. det var tider det så kom ni-mh (nikkel metallhybrid) da var plutselig dette med og lade helt ut ikke så viktig lenger. og nå som vi har lithium ion batterier er problemet borte Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Ja, men det er synd at ikke *alle* mobiler har Li-Ion. F.eks min 3510 ble lada for lite første gang, og den kan nå bare stå 7 døgn, ifra den originale 13 døgns standby tid. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 littt underli... min 3510i hae lit-ion batterier Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 1 gangs lading bør være i 16 timer, dette for at batteriet ditt skal oppnå full kapasitet. Dette gjelder uansett hva slags batteri man har. Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 ja men det har ikke noe og si for batteriets videre levetid .. da er den saken oppklart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå