TechFrog Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Etter at man klarte å åle seg ut av "Alien-fjellet" ble spillet en nedtur. Det ble etter min mening altfor innestengt og preget av korte og kjedelige sekvenser. Jeg satt hele tiden og ventet på at vi skulle slå oss sammen med koreanerne, legge en plan, og igjen gå tilbake til krigføring i mer åpne landskap. Helikopter og fly, tanks og hele pakka. For så å avslutte det hele med champagne og en fredspipe. Med koreanerne altså. I stedet ble det hele en smule klaustrofobisk der man ikke fikk rare valgene med tanke på hvordan man skulle nedkjempe fienden. Løypa var lagt, så var det bare å gjøre det beste utav det, og det måtte en del forsøk til før man lyktes. Men når man ikke har andre måter å gjøre det på, så blir det fort repeterende og litt trøttende. Kom deg fra A til B (det var ikke lange biten, men likevel ikke lett), med et par pit-stop (les: save game) på veien. Men det blir vel Crysis 2 (stikkord; Prophet), og der håper jeg spillet varer litt lengre og at vi får se mer av det nydelige landskapet de har laget. Og da snakker jeg selvsagt om landskapet utenfor Alien-fjellet. Terningkast; 4+ Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg storkoste meg med hele spillet. Eneste downer var at jeg ville avslutte historien i dette spillet, med engang, ikke i en oppfølger. Lenke til kommentar
t_o_r Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Det som var nedturen var inne i fjellet når du svømte vektløs rundt, kan ikke si det gikk nedover etter det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå