vegavnil Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) KILDE Endret 22. desember 2007 av vegavnil Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Nei, er ikke bekreftet. Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 We got in touch with a Sony Europe spokesperson who stated: "The HD World newsletter is written by external sources, and the report quoted is from independent analysts. There is absolutely no 80GB version of the PS3 planned for Europe in 2008". Det der er veldig lite forenlig med bekreftet. Fordel å lese artikkelen først . Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Men det skal jo også sies at han ville svart akkurat det samme om de hadde tenkt å komme med en 80 GB Ps3.. Vi får se... Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hahahah. Bra trådstarter, virkelig bra Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Fantastisk! Men hva er forskjellen på 60gb til 80gb? Noen nye ting som er lagt til, eller er det rett og slett bare 20gb ekstra? Og hva er prisforskjellen? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Fantastisk! Men hva er forskjellen på 60gb til 80gb? Noen nye ting som er lagt til, eller er det rett og slett bare 20gb ekstra? Og hva er prisforskjellen? Forskjellen er 20 GB lagring, pluss en stor prisøkning. Men så vet vi jo ikke om denne "bekreftede" 80gb-modellen får verken PS2-emulering, minnekortlesere, eller 4 USB-porter. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Hahahah. Bra trådstarter, virkelig bra Ler selv Har en uvane i å bare lese overskrift, damn you n4g! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Vi kan vel stappe inni 200gb disk i ps3'n vår om vi vil. Eg har 40gb versjonen, og om du laster ned masse fra psn så kan det vel forsvares og kjøpe ein større disk. Men for å lagre media / musikk osv så er det vel greiere med ein utendørsharddisk tilkobla med USB. Disse 80 gb versjonene har vel gjerne fleire usb porter? Men eg som har 40gb'n koble på ein usb hub og koble til fleire ting? Har eit tastatur, g25 rattet også må man jo av og til lade kontrollern. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Det blir nok helt sikkert ps2-kompabilitet på en eventuell 80 GB. Hvis ikke så tror jeg sony planlegger å emulere PS2-spill kun via software. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Det blir nok helt sikkert ps2-kompabilitet på en eventuell 80 GB. Hvis ikke så tror jeg sony planlegger å emulere PS2-spill kun via software. Var det ikke dette som var umulig og gjennomføre?? Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Det blir nok helt sikkert ps2-kompabilitet på en eventuell 80 GB. Hvis ikke så tror jeg sony planlegger å emulere PS2-spill kun via software. Var det ikke dette som var umulig og gjennomføre?? Det er det ingen som har sagt. Kostbart å utvikle ja, men ikke umulig. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 ang software emulering så var det vel at hvert eneste spill måtte emuleres for seg, å at derfor dette sannsyneligvis aldri kommer til å bli gjort Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 ang software emulering så var det vel at hvert eneste spill måtte emuleres for seg, å at derfor dette sannsyneligvis aldri kommer til å bli gjort Link? Det har jeg svært liten tro på. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Kan jo vere noe i det, hadde emuleringen vert unversal hadde jo alle spillene fungert like godt, noe som da ikkje er tilfellet i dag. Eller noe sånt Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 vil dette si at for oss i norge så er det ingen norsk modell som kan spille PS2 spill nå eller i nær fremtid? (nå har jeg en 60GB, men et vennepar er på jakt etter en PS3 med PS2 komp. og det er ikke lett å finne) Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Kan jo vere noe i det, hadde emuleringen vert unversal hadde jo alle spillene fungert like godt, noe som da ikkje er tilfellet i dag. Eller noe sånt Nei, det er fordi det brukes forskjellige triks og andre måter å kode på og at det derfor er visse spill som krever at man endrer noe i emuleringen. Den er så og si universal, for hvis de klarer å emulere PS2-hardwaren perfekt så er det jo åpenbart at de klarer å spille alle spillene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå