Gå til innhold

Zalman 9700nt og Core2Quad kompatibilitet?


Decoman

Anbefalte innlegg

Tja, jeg kjøpte akkurat en sånn Zalman 9700nt og er egentlig fornøyd med det, men jeg ser nå at Core2Quad ikke er ført opp som kompatibel på embalasjen, bare Core2Duo.

 

Tror ikke det har noe å si for den passer vel likevel, men det er kanskje et tegn på at de ikke ønsker å garantere for at den skal kunne kjøle ned quad prosessorer som visstnok genererer mye mer varme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror ikke det har noe å si for den passer vel likevel, men det er kanskje et tegn på at de ikke ønsker å garantere for at den skal kunne kjøle ned quad prosessorer som visstnok genererer mye mer varme?

Hei.

 

Jeg har Q6600 [email protected] kombinert med Zalman CNPS9700LED. Hovedkort er Asus P5B hvis det skulle være av interesse. Har et ganske stort kabinett og noen 80-mm vifter.

 

Q6600 idler rundt 35-37 og når 45-50 ved last. NT er riktignok en annen modell, men det ville overraske meg hvis NTen hadde store avvik i kjøleevne i negativ retning. Jeg ville absolutt avventet innkjøp av ny kjøler før du har testet ut din Zalman CNPS9700 NT. Kjør noen runder i prime95.

 

Husk å invester i god kjølepasta og renseting.

 

God Jul og Godt Nytt År.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...