Klumpete Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Flatout 2 under bilspill:) Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Oppdatert på nytt Lenke til kommentar
Kihysu Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hvorfor er ikke Medieval II : Total War listet her? Det er vel mange som spiller det? Antagelig flere enn Rome : Total War. Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Nå er det sikkert mange av dere som vil protestere fordi det er spill jeg har glemt å ta med, eller har utelatt - så da er det bare å komme med forslag og jeg vil legge dem til fortløpende! Hvorfor er ikke Medieval II : Total War listet her? Det er vel mange som spiller det? Antagelig flere enn Rome : Total War. Som du forstår, er jeg avhengig av innspill fra dere for å få oppdatert listen. Medieval II: Total War legges til:) Lenke til kommentar
Kihysu Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 åh, ok. Sorry, jeg mente ikke å være frekk eller noe. Du har jo ett liv, og trenger ikke å følge med her hele tia Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 No offense taken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå