Gå til innhold

Den lille LAN-spill tråden


Anbefalte innlegg

Den lille LAN-spill tråden

Sist oppdatert - 13.04.08

Jeg ser at mange spør om nettopp dette, og tenkte det kanskje hadde vært greit med en samletråd hvor alle spillene blir listet opp etter kategori i alfabetisk rekkefølge. Moderne spill tas med på listen, men av de som tilhører den eldre garden - er det kun de som fortjener å stå på listen som blir ført opp.

 

Det vil også være en egen kategori for "småspill" - som kan spilles mens en for eksempel venter på at noen andre skal lage seg pizza eller lignende - og som heller ikke krever allverdens av systemressurser. En annen spesialkategori er for de som er morsomme, men en del tidkrevende.

 

I tillegg, vil jeg markere spillene med en rød o for oldie (but goodie!), som betyr at det også kan spilles på eldre maskiner.

 

Hvis du har en maskin som er rundt 3 år gammel, vil spillene merket med grønn stjerne (*) gå glatt ganske greit. Øvrige spill merkes ikke.

 

Bilspill:

 

 

FPS:

 

 

RPG:

 

 

Strategi:

 

 

Småspill:

 

 

Tidkrevende:

 

 

 

Nå er det sikkert mange av dere som vil protestere fordi det er spill jeg har glemt å ta med, eller har utelatt - så da er det bare å komme med forslag og jeg vil legge dem til fortløpende!

 

Det er også en del spill som jeg ser mange andre har foreslått - men som jeg ikke har prøvd selv (deriblant Call of Duty) og jeg trenger derfor hjelp med å gradere disse etter kategori og systemkrav. Ellers vil spill som jeg ikke har testet selv, men kun lagt til - ikke bli gradert etter systemkrav med mindre de som anbefalte spillet la dette til selv.

Endret av v3g4rd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...
  • 4 uker senere...

Oppdatert på nytt:)

Battle for Middle Earth husker jeg at jeg spilte ganske mye med en gang det kom, men det tok ikke spesiellt lang tid før jeg gikk lei av det.. Jeg har aldri prøvd det i multiplayer da, så det kan hende det er mer å hente der.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Ikke særlig utbredt, og kanskje mer eller mindre utdatert nå. Men hadde det vært fler som spilte dette da det var nytt, kunne det blitt et knall lan spill :

 

BFME og BFME II ;)

 

:O! noen som fortsatt spiller det. jeg var en av de beste spillerne i bfme 2 vertfall. men kjenner ikke en fyr i gjøvik som spiller lenger.

 

Nei jeg emner ikke jeg var public best. kom på andreplass i en turnering jeg tror mevault.ign.com hadde vant et tastatur:P g11

Endret av Lampen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...