Jack24 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg har en Chevrolet Tahoe varebil, og jeg trenger en "skuff" som kan låses (med nøkkel, kode, det er det samme), og som er sikker til å oppbevare diverse dyre/verdifulle ting i. Og i tilfelle jeg får spørsmålet, så er jeg ikke noen super-feltagent for antiterrorpolitiet som trenger dette til å oppbevare våpen og slikt i. Tvert imot vil jeg si... Men tilbake til saken, den kan ikke være av tre eller noe i den duren, da er den jo ikke sikker! Litt hard plast kan gå, trenger ikke noen safe baki bilen heller. Skuffen skal være kanskje 30-40 cm høy(dyp), ca like bred som bagsjerommet (litt smalere selvsagt, slik at jeg kan dra den ut), og 1m bred +/-. Den må være festet til noe hjul eller noe slikt i veggene (eller "gulvet") på bagasjerommet, slik at jeg kan dra ut skuffen og ta ut det jeg trenger. Når den inne i bagasjerommet skal den ha en overdel, og denne skal ikke følge med skuffen når jeg drar den ut. Litt vanskelig å forklare, men det hadde vært hyggelig hvis noen kunne gi meg tips til hvor jeg kunne skaffe en slik en, eller evt. få lagt en selv. Hvis noen har store problemer med å skjønne hva jeg mener, kan jeg lage en tegning på Paint, men det gjør jeg nok ikke hvis ikke det er stor behov for det (er DÅRLIG på Paint, og hadde brukt lang tid...). Men håper noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Jack24 Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 Ja, det er slike funksjoner som jeg trenger. Men målene på modellen på linken du postet er ikke slik jeg trenger dem, jeg må cen skuff som er like bred som begge de to i linken tilsammen, og mye kortere (kanskje 1-1,5m lang). Pluss at jeg skal ha litt ting av forskjellig lengde oppider, så jeg kan ikke ha slike adskilte vegger. Men ellers er det riktige funksjoner og slikt, takk for det! Lenke til kommentar
97H1 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Tuffy lager også custom boxer,du kan jo sende de en mail med dine spec`s og be om et prisoverslag. Eventuelt gå til en lokal blikkenslager/plate arbeider etc,og høre der. Da sparer du frakt. Endret 22. desember 2007 av 97H1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå