Gå til innhold

Brenne ei CD-plate og fylle opp heile CD-en

Anbefalte innlegg

Eg bruke ein CD-R80 med 700 mb. Når eg har funne fram sangane eg skal brenna og ser at dei tek F eks. 200 mb. Så skal eg brenna dei innpå ein CD med 700 mb, når eg legg dei til brenne lista blir dei lagt opp i fleire CD automatisk.

Kan eg gjera sånn at eg bruke opp all plassen på CD-en?

Eg bruke Windows media player, kan det ha noko med kalla program eg bruke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er litt vanskeleg å tolke deg, men er det slik at om du t.d gir beskjed til wmp om at du skal brenne 15 songar på t.d 250 mb, så legg han til songene fleire gonger for å fylle opp heile cden? Er det det du vil ha vekk?

Nei, han lager ei list med alle sangane eg ska ha på CD-en. Innimellom står det "plate 1, 2 osv."

Lenke til kommentar

Det som eg trur skjer her, er at du prøver å brenne musikk som varer lengre enn 80 min (det er vel det 700mb-cdar er) til ein lyd-cd. Dermed får du ikkje plass til 700mb musikk på ein 700mb-cd, av den grunn at musikken er lengre enn 80 min. Og ein normal cd er på 80-minutt.

Kan det vere ei forklaring? No veit ikkje eg kor lange desse songane dine er.

Lenke til kommentar

Jeg synes også det høres ut som at det er sånn som Arne sier. Vil du kunne spille av CDen i alle vanlige CD-spillere eller bare i PCer og noen CD-spillere?

Hvis du vil spille av i alle er det ikke plass på en CD hvis sangene tar mer enn 80 min (noe det virker som at det gjør).

Hvis du bare skal spille av i PCer og noen CD-spillere må du velge å brenne som Data CD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...