Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Runker 1-3 ganger HVER dag, men stopper sæden

Gjest Guest_Tommy_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Tommy_*

Heisann!

Jeg runker ca. 1-3 ganger hver dag om jeg har nok tid. Dette skjer ofte på sofaen med PC-en forran meg da jeg har lært meg hvordan stoppe sæden fra å komme ut, ved å presse mellom pungen og ehm, ræva. De eneste gangene jeg lar det komme ut er når jeg runker i dusjen, men selv om jeg dusjer hver dag blir det ikke runkings hver gang, rett og slett fordi det er vanskeligere å komme der da jeg enten må stå eller sitte. (Kan ikke ligge fordi den er lukket, dusjen altså)

Det jeg lurer på da er om dette kan være skadelig, på noen måte. Ikke at penisen faller av i morgen, men er det noe jeg helst ikke burde gjøre.

Og for dere som egentlig ikke har peiling, bare vil skrive noe, la vær. Enten vil jeg har svar fra noen som har erfaring med det selv, eller som har lest noe om det. ok? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Å lære seg å stoppe sædavgang/orgasme rett før er jo bare bra i grunn, da du kan ta med deg teknikken over i senga med en dame.

Uten å vite altfor mye om det er farlig eller ikke, så vil jeg uansett ikke tro det. Iom jeg selv er en bruker av teknikken når jeg har sex. Jeg har hvertfall ikke lidd av det :)

Lenke til kommentar
Så fint med innlegg som hevdar noko utan å forklare eller henvise til ein einaste kjelde. Jippi!

Har tatt det opp tidligere, da ble tråden stengt av brukermoderator.

Eller misforstår jeg - at det er Crashking's påstand du sikter til ?

Tror nok det var deg Zeph siktet til. Du skrev at det var farlig å runke i lengden*, men du hadde ingen kilde som kunne bekrefte det.

* Det var Barlie som skrev det, men jeg tenker du mente det samme som Barlie skrev.

Lenke til kommentar

Det du ikke må gjøre er å stopp! :p

Det er ikke farlig sålenge det ikke begynner å gjøre vondt... eller penisen begynner å falle av... neida bare tuller :p

men bare fortsett.. men om det begynner å gjøre vondt, ro ned til kansje 1 gang daglig i ca 1 uke og en uke etter det bprøver du 2 ganger daglig og uka etter kan du sikkert prøve 3 igjen...

Carman

Lenke til kommentar
Vis det er farlig og runke så er det synd på meg har fått pc på rommet med internett og jeg har lås xD

Jeg har hatt PC med internett på rommet og lås lenge, og jeg har ikke runket meg i hjel enda.

Jeg tror nok ikke det er farlig å runke 1-3 ganger dagen. Så lenge du "tar det litt med ro" om du får gnagsår, vondt når du runker eller lignende.

Edit: Tok vekk to ord.

Endret av überSviker
Lenke til kommentar
Vis det er farlig og runke så er det synd på meg har fått pc på rommet med internett og jeg har lås xD

Jeg har hatt PC med internett på rommet og lås lenge, og jeg har ikke runket meg i hjel enda.

Jeg tror nok ikke det er farlig å runke 1-3 ganger dagen. Så lenge du "tar det litt med ro" om du får gnagsår, vondt når du runker eller lignende.

Edit: Tok vekk to ord.

man vil kjenne det i pikken tilslutt, TRO meg:P!

Lenke til kommentar

Som sagt, jeg har skrevet litt om dette tidligere basert på faktaopplysninger. Den som er interessert kan sende meg en pm. Er uten internett privat så det kan gå noen dager før svar.

Men det er bare å bruke litt sunn fornuft også og tenke med det hodet dere har der oppe.

Hyperonani har mest med vanens makt å gjøre (ev. mental ubalanse) og ikkeno naturlig behov.

Endret av geirm
Lenke til kommentar
Som sagt, jeg har skrevet litt om dette tidligere basert på faktaopplysninger. Den som er interessert kan sende meg en pm. Er uten internett privat så det kan gå noen dager før svar.

Men det er bare å bruke litt sunn fornuft også og tenke med det hodet dere har der oppe.

Eg ser ikkje korleis sunn fornuft kjem inn her, når eg i tillegg har lese at det ikkje er skadeleg på forumet her mange ganger så blir eg skeptisk.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...