Gå til innhold

N82 og navn problemer under SMS/innringing

Tor-Einar

Anbefalte innlegg

Hei,

Når det ringes inn til meg eller SMS fra enkelte navn så kommer kun telefonnummeret opp og ikke navnet som er regisrert i telefonboken. Har lagt merke til at det skjer så langt med nummer som begynner på 9** ** *** (tilfeldighet?) Jeg har +47 forann.

Er det noen som har noen forslag eller tips.

Tor-Einar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Når det ringes inn til meg eller SMS fra enkelte navn så kommer kun telefonnummeret opp og ikke navnet som er regisrert i telefonboken. Har lagt merke til at det skjer så langt med nummer som begynner på 9** ** *** (tilfeldighet?) Jeg har +47 forann.

Er det noen som har noen forslag eller tips.

Tor-Einar

Det er dobbeltføring, garantert. Jeg hadde samme problemet.

Lenke til kommentar

Hei,

Takker for svar, med dobbel oppføringer, er det også da snakk om samme nummer på flere navn. Eks. hvis ett vennepar er lagt inn med hver sitt mobilnummer, kan jeg altså ikke legge hjemmenummer (likt nummer) på begge to oppføringene.

Jeg skal åprøve å rette opp, håper det hjelper.

Tor-Einar

Lenke til kommentar
Takker for svar, med dobbel oppføringer, er det også da snakk om samme nummer på flere navn. Eks. hvis ett vennepar er lagt inn med hver sitt mobilnummer, kan jeg altså ikke legge hjemmenummer (likt nummer) på begge to oppføringene.

Jupp. Et nummer kan bare lagres en gang i telefonlisten. Lagres det mer enn en gang vil bare nummeret vises på innkommende anrop. (Hvorfor Nokia har valgt å gjøre det slik vet jeg ikke, jeg har kontaktet dem flere ganger og spurt om de kommer til å gjøre noe med problematikken i fremtiden, men hver gang får jeg bare til svar at "sånn er det bare")

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...