fakey Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Restartet akkurat maskinen. Når den kom på og jeg var logget inn var alt fint, men så plutselig skrur brightnessen seg av og skjermen blir veldig mørk. Har prøvd flere ganger nå, og det samme skjer, den er helt fin når jeg logget inn men så bare plutselig skrur den seg ned slik at skjermen blir veldig mørk. Jeg har ikke noen alternativer i kontrollpanelet hvor jeg kan skru den opp. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hvilken datamaskin er det snakk om? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Dell Inspiron 9400 om jeg ikke tar helt feil. Kan jo også legge til at jeg hadde tatt ut både lader og batteri før restarten hvis det kan ha noe med saken å gjøre? EDIT: Nå har jeg oppdatert BIOS'en, og da dukket det opp et valg i kontrollpanel hvor jeg kunne justere lysstyrken, men den står jo på fullt fra før! Endret 21. desember 2007 av fakey™ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Merkelig. Jeg aner ikke hva som er hotkeys på din pc, men på min finnes det diverse hotkeys for å stille inn screen brightness. Du kan jo alltids ringe Dell da. De har jo en nokså god telefonsupport. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Brightness for skjermen er også på full! Har en mistanke om at det er en eller annen modus som er slått på her, for folk som ikke tåler for mye lys e.l. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Et skudd i blinde, men kanskje å oppdatere skjermkortsdriverne kan hjelpe. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Dem er så oppdaterte som dem kan få blitt Lenke til kommentar
fakey Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Vista er ikke kjøpt hos dem EDIT: Nå la jeg merke til en fiffig sak: Musepekerne er brightnessen på full, mens på alt annet er den senka. Endret 21. desember 2007 av fakey™ Lenke til kommentar
Two-headed boy Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Har samme problem. Løsningen for meg er å trykke på en knapp som heter "Reactivate ATI color controls" i Catalyst Control Center. Sikkert noe tilsvarende dersom du har Nvidia skjermkort. Dette må jeg gjøre hver gang jeg booter opp. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 24. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2007 Fant ut av problemet. Var visst et oppstartsprogram her og, men vet ikke hvilket. Jeg bare deaktiverte en haug av oppstartsprogrammene og problemet var løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå