just_me Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) noen som vet om noen tyske nettsider hvor jeg kan finne brukt biler? Endret 21. desember 2007 av just_me Lenke til kommentar
Blablablabla Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) www.mobile.de Står riktig nok på tysk, men d går vel bra. Endret 21. desember 2007 av Blablablabla Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 http://www.autoscout24.de mobile.de mener jeg du kan få på engelsk iallfall (muligens svensk?) Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Engelsk og svensk ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Dersom du tenker på import, kan det være greit å se etter biler som har momsrefusjon. Da får du tilbake tysk moms når du eksporterer bilen. Som regel er dette firmabiler, ikke så mange år gamle. Når du importerer, må du momse bilen uansett om den er momset i utlandet eller ikke, så her er det € å spare! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Ja, det er som regel bare de nyeste bilene fra som blir solgt av forhandler som har momsrefusjon. De er merket med "MwSt. ausweisbar" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Dersom du ser etter bil med "norske" spesifikasjoner (varmeseter etc) kan du se på den svenske bytbil.com. Her kan du også søke på biler med momsrefusjon, og på disse er prisen oppgitt både med og uten. En svenske som kjøper en (for bruk i Sverige) må betale pris MED svensk moms, du som eksporterer får den uten moms (men får norsk moms ved import uansett). Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Denne er belgisk tror jeg, men samma ulla.. http://cardoen.be/ Fikk anbefalt den hvis man ville importere Volvoer osv. Lenke til kommentar
just_me Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 jeg ser etter en audi a4 045mod. med quattro\s-line\"tv"-navi\som ikke har gått over 100k. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har henta en del bilar frå Tyskland i det siste året og kan sikkert hjelpe til om det er nødvendig. Sjekk innom www.importerbil.no.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå