WebWarrior Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Heisann. Håper noen av mod-ene leser dette. Jeg ser at Techno Boy og Global_Player er to postere her som ikke overholder forumets regler. Jeg må innrømme de går meg noe på nervene selv om jeg skjelden har kommentert deres adferd har jeg nå sett meg lei, og har lagt merke til at en del andre brukere her også er lei. De har ikke gått ut mot meg personlig, men jeg liker ikke å se at noen brukere hakker på andre uten noen som helst grunn. "Hakking" generellt burde etter min mening ikke forekomme, spesiellt ikke i så ekstrem grad som disse to brukerne har vist. Jeg vil grunnet deres adferd; http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=88218 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=88201 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=88209 +++ ... be moderatorer om å banne disse to brukerne fra samtlige fora. Jeg anser dem som en ødeleggende faktor. De trådene de har postet i er blitt "ødelagt", jeg ville bli forbauset om folk ikke har følt seg utstøtt grunnet disse to, og regner med at enkelte nye brukere rett og slett har forlatt hw.no's fora grunnet disse brukerne. Jeg håper at dersom banning ikke funker, vil dere ty til klaging til ISP-en til vedkommede. Jeg håper dere tar dette til etterretning. Og jeg håper andre brukere her som er enig i hva jeg sier her backer meg opp ved å poste et svar. Lenke til kommentar
aschj Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Viss du ser på den siste linken der er det tre brukere som heter noe med techno. Alle registrert på samme dag. Mistenkelig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+546574 Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 agreed! Lenke til kommentar
umy Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 ser på de postene du linket til og må si meg helt enig, de(den) gjør jo ikke annet en å slenge dritt og poste helt unyttige poster. og at technoboy(en av dem(den) lager en egen tråd der han klager over at han blir utestengt uten grunn.. bare shut tha fuck up og ta den utestengelsen som den er... Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Viss du ser på den siste linken der er det tre brukere som heter noe med techno. Alle registrert på samme dag. Mistenkelig Japp. Hvis mods har IPen Techno Boy hadde på et gitt tidspunkt kan han melde abuse til ISP Jeg VET jeg hadde gjort det. Lenke til kommentar
Lef Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Tror nok moderatorene er enig med dere alle sammen, inkl. meg selv. Men problemet er vel heller å få til å utestenge de. Greit nok å banne/utestenge forskjellige brukere etterhvert, men hvis disse registrerer seg under nye navn hele tiden, blir jo det håpløst. IP-banning er også vanskelig i.o.m at disse bruker dialup, og derfor får ny ip adresse hver gang de logger seg på nettet. I fare for å bli kalt en smisker og wannabe moderator, er jeg sikker på at de gjør så godt de kan for at vi som bruker forumet seriøst skal slippe at slike brukere ødelegger for alle andre. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Han har vært her tidligere, for en uke eller to siden. Global_Player er nok samme personen det også. Tilsammen er han nok oppe i ti forskjellige nick. Hvis alle hadde ignorert postingene og latt være å svare på slikt ville problemet forsvunnet. Poenget med postenene er jo å provosere. Blir ikke artig hvis ingen bryr seg. Så min oppfordring er å ignorere det fullstendig. Vet at det er vanskelig, har store problemer selv, men ikke svar på slik. Det gjør ikke saken bedre. Send heller en pm til en mod. Lenke til kommentar
snorri Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 ja, tror permban passer her... litt lamt å se at de fåkker opp forumet på den måten. :oops: Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 ... be moderatorer om å banne disse to brukerne fra samtlige fora. Jeg anser dem som en ødeleggende faktor. De trådene de har postet i er blitt "ødelagt", jeg ville bli forbauset om folk ikke har følt seg utstøtt grunnet disse to, og regner med at enkelte nye brukere rett og slett har forlatt hw.no's fora grunnet disse brukerne. Jeg synes du har et poeng, først og fremst fordi du bruker ordet "fora". Det er morsomt å si, prøv å si det mange ganger. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Send en mail til en moderator neste gang. Tilbakemeldinger postes i tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg