Chenky Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hei, Sitter nå her på en PC med Microsoft Works som innstallert arbeids-pakke. Problemet er at stavekontrollen er ute av drift, for når jeg trykker "Stavekontroll og grammatikk..." dukker denne beskjeden opp: Microsoft Works Kan ikke fullføre stave- og grammatikkontrollen fordi det har oppstått en feil i tekstbehandlingsprogrammet. Noen som kan fortelle meg hvordan dette problemet kan løses? Takker for alle seriøse svar. Mvh, - Henrik. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Prøv og last ned norsk stavekontroll fra hjemmesiden til Microsoft. Har selv works fungerer helt fint her Lenke til kommentar
Chenky Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Det fungerte før, men ikke nå lenger... :S Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Det fungerte før, men ikke nå lenger... :S Fulgte det ikke med CD da så dui kan instalere det på nytt?? Lenke til kommentar
Chenky Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Nei, Pcen ble kjøpt fra Elkjøp ferdig med Vista og Microsoft Works. Så ingen CD. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Kan jeg få lov til å anbefale deg OpenOffice istedetfor MS Works? Det er gratis, kraftigere enn Works og du kan installere mange ordbøker. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Finnes det ingen løsning på dette problemet? Har samme problemet selv. Skulle helst brukt Microsoft Works, pga at det er det programmet som blir brukt på jobben. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Har en mistanke om at de fleste programmer som følger med er halvgode prøveversjoner som mangler mange funksjoner, moen om stavekontroll har virket før så kan du prøve å skrive ett eller annet feil og så trykke stavekontroll. Da får man normalt opp en melding om at stavekontroll ikke er innstallert, og så blir man bedt om å sette inn cden man ikke har fått med for å fikse det. Det første jeg gjorde var å avinnstallere alt av slikt dritt som fulgte med, også works, og la inn openoffice isteden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå