HansU Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Hei, når jeg skulle sette på dataen idag, fikk den ikke noe kontakt med skjermen, etter litt ordning på skjermen gikk dette, men nå kommer det opp sort skjerm med en blått skilt " AUTO ADJUST, PLEASE WAIT", mellom hvert hele skjermbytte, som åpner programmer og lignende som bruker hele skjermen. Slik var det ikke før og jeg sjekket i "enhetsbehandling" der stod det at en driver var forsvunnet for SCSI/RAID, og når windows skal prøve å finne driver søker den seg bare i hjel, dvs finner ingenting etter laang leting. Kan noen hjelpe meg? Endret 21. desember 2007 av HansU Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Må vel først og fremst vite hvilke komponenter du har i PC`en.. Er det feks et RAID kontrollerkort der, eller har du RAID innebygged i hovedkortet? Gå inn på produsentens nettside å last ned en ny driver å installer denne. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) On-topic: Specs på pcen hadde hjulpet en del du Endret 22. desember 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Hvorfor ikke bare bruke systemgjennoppreting? Lenke til kommentar
HansU Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Hvorfor ikke bare bruke systemgjennoppreting? Jeg prøve først systemgjennoppretting, men det virket ikke, prøve så noe som kaltes PC-gjennoppretting, Nå virker dataen veldig bra, MEN det er et svare strev å innstallere programmer som den ikke skulle fjerne. Endret 23. desember 2007 av HansU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå