QuiNlan Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Formaterte for en dag eller to siden, og la inn mediaplayer 11 og internett explorer 7. Kan til informasjon si at jeg la inn windows xp pro oem, som jeg har gjort hundre millioner ganger før (med piratkopiert versjon vel og merke), men jeg har ikke langt inn mediaplayer 11 og internett explorer 7 før. Og, ja. Jeg har lagt inn codec-pack, som tar det meste mellom himmel og jord. Den heter noe så enkelt som klmcodec353. Så, jeg skjønner ikke hva i svarte huleste som er problemet. Noen andre som har en fjern anelse om hva som bør gjøres og ikke gjøres? Svar tas imot med takk! -QuiNlan Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) (med piratkopiert versjon vel og merke) Kunne vel ha spart deg for den kommentaren,dette er ikke forum for piratkopi. Ok,men skal hjelpe litt. Fjærn det du har innstalert. http://www.free-codecs.com/download/K_Lite_Codec_Pack.htm Innstall. Se at alt er greit her. Endret 21. desember 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
QuiNlan Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) (med piratkopiert versjon vel og merke) Kunne vel ha spart deg for den kommentaren,dette er ikke forum for piratkopi. Ok,men skal hjelpe litt. Fjærn det du har innstalert. http://www.free-codecs.com/download/K_Lite_Codec_Pack.htm Innstall. Se at alt er greit her. Ok, dette var på grensen til flaut. Fant kilden til problemet nå. Har en projektor koblet på den andre skjermutgangen, og da denne sto som master, og video kun vises på master med de innstillingene jeg har nå, var det ikke noe bilde på slave, som denne skjermen er på. Dette er nå endret. Men takk alikevel. Codecpakken som du ga var btw den samme jeg hadde innstallert. Og, ang piratkopieringa. Jeg bruker ikke piratkopiert versjon av windows i skrivende stund. Anyway, stenger tråden jeg. Edit: Når jeg finner ut av hvordan jeg gjør det... Endret 21. desember 2007 av QuiNlan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå