brian1 Skrevet 10. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2003 Hei HAr litt oppstartsproblemer med min C1020. Den er veldig ustabil når den starter opp. Ofte ruller det opp en blå skjerm som ruller over skjermen og forklarer noen feil og feilkoder, dette varer i sånn ca 2 sek, så jeg får ikke med meg hva som står. Så skrur den seg av og restarter. Dette skjer en 3-4 ganger før alt er som det skal være. Har nå formatert hd og lagt inn XP på nytt. Alt var bra de to første dagene før det samme skjedde igjen. Etter at jeg har formatert hd og lagt inn XP på nytt skjer det ikke så ofte! Bruker de driverene som fulgte med. Noen som har hatt noe lignende elle vet hva som er galt?? Lenke til kommentar
Gir|_11 Skrevet 10. februar 2003 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2003 Du er flink til å installere et ekkelt program akkurat 2 dager etter du reinstallerer pcen din? Tipper den bluescreen-meldinga viser "dumping physical memory". I alle feilkoder på et MS-OS er det noen tall og bokstaver. Hvis du klarer å notere desse kan du finne ut hva som er galt ved å sjekke på TechNet-sidene til MS. Der finner du løsninger på de flste feil som ikke MS må ta skylda for. :o Men hvis maskina di er ny, du har formatert og reinst. WinXP, brukt originaldrivere fra Fujitsu-Siemens, ikke fucka opp med noen programmer, og maskina er levert med WinXP/bygd for WinXP, så er d bare å levere maskina inn til forhandleren. Det forekommer jo feil på hardware hos Fujitsu-Siemens oxo, selv om de er blant de bedre jeg har erfaring med. Lenke til kommentar
brian1 Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2003 Takk for svar..Mener å huske at det står det ja.. Har ikke sjangs i havet på å se hvilken kode det er! Får prøve å ringe dem å høre hva de sier!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå