Gunn@r Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg lurte bare på hva som var de nyeste oppdateringene til Nokia N95, spesielt med tanke på firmware, altså versjonen av Symbian... Har en slik telefon, men har Symbian 6.0, 3. generasjon på den. Ville mest tro det hadde kommet oppdateringer til den, da jeg har hatt den en stund nå... Takk for alle svar Lenke til kommentar
DTS Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 v20.0.015 er siste FW for denne. For å finne ut hvilken FW-versjon du har, så trykker du *#0000#. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Bare til opplysning: Symbianversjonnummer og firmwareversjonnummer er ikke det samme. Man kan ikke oppdattere symbian versjonen telefonen kjører, men man kan oppdattere firmwareversjonen. Og om du ser i Ofte Stilte Spørsmål tråden helt øverst i åpen diskusjon om mobil kategorien finner du en link til en side med oversikt over nyeste firmware til alle Nokia telefoner. Kjekt å bokmerke om du vil følge med når det kommer ny oppdattering. Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Takker for svar! Nå ble jeg litt klokere i alle fall Og godt nyttår forresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå