ThUnD3rM0rPh Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 http://www.megagames.com/news/html/hardwar...yscrapgfx.shtml denne nyheten er uoffesiell men det virker ikke helt usansynelig. da jeg hater nVidia ser jeg på dette som en god nyhet. hmm har liksom hatet nVida helt siden de slaktet 3DFX. Det var en traumatisk opplevelse det. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Finnes allerede flere poster om dette. GF FX Ultra kommer ikke til butikkene, bare til de som har forhåndsbestilt. Men non-ultra kommer... Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 I følge dette ryktet så er det skal nVidia dumpe prisene på Geforce FX og kutte produksjonen helt og selge unna det de har produsert. Men dette skal tas med et trailer lass med salt. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Det er vel 3Dfx forbannelsen som trår til. nVidia blir vel kjøpt opp av ATI om ikke alt for lenge tenker jeg, siden nVidia fra nå av er ute av stand til å lage grafikk kort. Se frem til flere Voodoo 5 6000 type kort fra nVidia. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Se frem til flere Voodoo 5 6000 type kort fra nVidia. Gleder meg Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Heia ATI! Men jeg håper ikke at nvidia går konkurs eller at de blir kjøpt opp av noen. De lager jo gode kort, og hvis nvidia forsvinner kommer prisene til å gå i været. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 .... og hvis nvidia forsvinner kommer prisene til å gå i været. Synd for dere.. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Og du skal aldri kjøpe nytt skjermkort? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Ser ikke noe behov for det. Kjører greit Doom III Alphaen med masse grafikk på 1024x768. Så jeg klarer fint neste generasjons spill. Men det er jo bare ATI prisene som går i været. Kjøper heller Matrox. Overlegen 2D og multiskjerm kvalitet! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg håper nVidia kommer sterkere tilbake og leverer et kvalitetskort med NV35, da får vi nemlig fortsatt konkurranse i markedet, noe som er svært gunstig for oss forbrukere. At GFFX var en skuffelse er alle enige om, men å si at nVidia suger blir å ta for hardt i. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg håper nVidia kommer sterkere tilbake og leverer et kvalitetskort med NV35, da får vi nemlig fortsatt konkurranse i markedet, noe som er svært gunstig for oss forbrukere. Sorry å måtte skuffe deg, selv er jeg nVidia fanboy, men det kommer nok ikke et kvalitetskort fra nVidia før eventuelt NV40. Lenke til kommentar
sete Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg håper nVidia kommer sterkere tilbake og leverer et kvalitetskort med NV35, da får vi nemlig fortsatt konkurranse i markedet, noe som er svært gunstig for oss forbrukere. At GFFX var en skuffelse er alle enige om, men å si at nVidia suger blir å ta for hardt i. Virker som om alle har kjøpt og testet Nvidia Geforce FX og deretter vurdert dets ytelse og kvaltitet ut ifra det. Men husk at ingen av oss har noengang prøvd det skjermkortet. Trekk derfor ikke konklusjonen at det FX er en stor skuffelse før det kommer ut :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå