Kenny Bones Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Har lest litt rundt omkring av anmeldelser osv av denne filmen og den blir nærmest slaktet av anmelderne. Hvorfor? De begrunner med at "den går litt for fort i svingene" osv men det er jo det som er genialt! Jeg seriøst elsker denne filmen, alt fra detaljene til animasjonene, positurer, stemmer, raskheten i alt, den herlige og usaklige humoren og stemningen over Robinson-familien og selvfølgelig historien! Dette er uten tvil den beste animasjonsfilmen jeg har sett på svært så lenge! Og ikke er det vanlig å ha med slike paradokser i en sånn type film heller. Ingen kjærlighetshistorie og ingen typisk Disney-moral. Hva mener egentlig dere? Edit: Best på Engelsk selvfølgelig. Så den også på Norsk og da ble alt heelt ødelagt.. Endret 21. desember 2007 av Kenny Bones Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg digger den... Historien synes jeg var konge, stilig med timetravel og det greiene der. Så du er ikke alene Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Elsker den filmen jeg. Særlig den Mafia/Sinatra referansen i filmen med den padden.... Og han "onde" i filmen er helt vanvittig morsom! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2007 Ja, helt enig! Kan ikke skjønne at noen i hele tatt misliker den.. Den har mye bedre animasjoner og flere smådetaljer enn de fleste slike filmer og med en så god historie i tillegg! Beste er når man ser den flere ganger og legger merke til smådetaljer som har med timetravel å gjøre. Også sitter man igjen med en del småparadoks-spørsmål også. Herlicht! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå