jonnyzapper Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 http://signup.tiscali.no/privat/adsl/faq.php Ut fra FAQ sidene er det ut som: - Tiscali bruker ikke PPoE? - Det er mulig å få fast IP? - Tiscali sier ikke noe om maks antall PC'er? Har noen erfaring med Tiscali og disse spørsmål? 2 grunner til å bruke Tiscali istedet for Telenor: - Billigere - Ingen begrensning på nedlasting Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Stemmer, Tiscali bruker ikke PPPoE. Man kan ha to eller tre maskiner på nett uten å ha router (har selv bare prøvd med 2). Plugg adsl-modemet inn i en switch/hub, og maskinene som er tilkoblet vil da få tildelt en offisiell IP. Man kan få fast IP hos Tiscali, men da må man dokumentere behovet. Jeg har hatt Tiscali ADSL siden november, og har hatt samme IP'er hele tiden... Føyer også til at jeg er storfornøyd med Tiscali hittil. Aldri vært noen som helst form for problemer med tjenesten de leverer. Lenke til kommentar
jonnyzapper Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Høres ut som om jeg seriøst burde vurdere å bytte. Lenke til kommentar
ripset Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Kjempefornøyd med Tiscali, har ikke hatt noen som helst problemer med ADSL'en siden jeg fikk den i November. Kobler meget raskt til når masinen starter opp, bare snakk om sekunder. Stabil rask forbindelse... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå