Hampern Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 God Jul til alle her på forumet, og så klart til hele Gamer.no redaksjonen. Gratulerer også Tor-Steinar med barnet Så må alle også ha et flott Nytt år, håper på mange store og små spill begivenheter i det neste året som kommer. Takker Gamer.no for den flotte siden de er og håper de fortsetter med det i fremtiden. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 God jul til alle sammen! Håper 2008 blir enda bedre spill år! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Ønsker alle sammen en riktig God Jul Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 God Jul til dere alle sammen Lenke til kommentar
Averon Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Det blir stadig mer moro å være gamer. Takk for mange gode artikler og anmeldelser! God jul! Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Vil ønske alle en Nollaig Shona Dhuit (Irsk). Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Sinifisela khisimusi lomuhle nemnyaka lomusha lomuhle! Link Lenke til kommentar
fizzmann Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 God Jul og God Nyttår! Grattis TST, med den lille! Lenke til kommentar
Heroes Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) etter skandalen med gamespot. har gamer.no og ign.com og 1up.com tatt plassen. og må si at jeg er utrolig imponert av gamer.no de gir bare bra reviews. har vært enig i omtrent alle. de er også gøye og lese. eneste jeg savner, noe jeg er en stor fan av. for det lettere og få et bilde av spillene nå er video reviews. hvor du kan forklarer med bilder hva du liker og vise hvorfor du liker det osv. men det er omtrent den eneste tingen jeg savner. gamer.no har tatt over gamespot.com bare ikke skuff meg dere også hehe:P(noe jeg tror dere ikke vill) edit: ps. gratulerer med barn:) Endret 26. desember 2007 av Heroes Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Ja, videoreviews hadde vært noe. Kanskje litt for ressurskrevende, men noe å tenke på for gamer.no i fremtiden? Fortsatt god jul folkens. Lenke til kommentar
Heroes Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Ja, videoreviews hadde vært noe. Kanskje litt for ressurskrevende, men noe å tenke på for gamer.no i fremtiden? Fortsatt god jul folkens. sant nok det krever mye ressurser. Men hadde nok trukket enda flere folk. gjøre de enten som www.gametrailers.com som er klarer film, eller som gamespot som viser små klipp og en person snakker.. og viss de lager en plakat i bakgrunnen med gamer.no hadde vært utrolig kult. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 The Escapist : Zero Punctuation! Der har dere noe å hente.. Men video reviews hadde ikke vært til å forakte. Kanskje etterhvert dere kan få eget TVprogram? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg