Gjest medlem-105082 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) God jul og godt nyttår! Gleder meg og ser fram til et nytt år med Gamer.no! Endret 21. desember 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 TST har blitt far ja, gratulerer gratulerer. : ) (Tipper Mikael er den stolte mor.) Uansett, god jul alle sammen. : ) Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 God jul og godt nyttår alle sammen Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Og god jul til dere i redaksjonen og! Jeg vil rose Gamer.no for å være den beste innen spill på norsk! Dere kom som et sjokk, og råkjørte over alle andre! Både i oversikt, anmeldelser og nyheter. Dere er kanskje ikke de første ute med anmeldelser, men istedet tar dere dere da god tid, og vi får en mye fyldigere anmeldelse. Gamer.no har nå blitt min startside, fordi jeg finner dere mye, mye, mye bedre enn de andre, jeg nevner i fleng Game-Reactor og Spillmagasinet. Det at dere tør å gå imot strømmen og gi topptitler lavere karakter (Spillmagasinet ga Assassins Creed 6'er, dere ga den 7/10, noe det ærlig fortjente, det repeterende spillet.) Og også kudos til dere fordi dere tør å skrive på nynorsk, noe jeg ikke skjønner skal klages på det. Ok, for meg er nynorsk et helvete å skrive sånn sett, men en fryd å lese. Jeg ser nå framover til et nytt, innholdsrikt år, med mange omtaler, nyheter, og gjerne skulle sett, oppdateringer av siden! Bedre, større, best! Og til Tor-Steinar, GRATULERER! God jul, nok en gang. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 God Jul! Dere har gjort en god jobb, forsett slik Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jo, takk. God jul til dere også. Beste spillsiden i landet <3 Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 God jul og godt nyttår! Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 God jul! Jeg ser frem til nok et år med innhold av høy kvalitet. Jeg håper på flere intervjuer av typen Fra skoletaper til spillegende og annet i den gaten. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 ...Hadde vært evig tøfft med en gamer.no-skjorte. For ikke å snakke om en Diskusjon.no-tskjorte. En t-skjorte med skrifta "Jeg er fanboy på Gamer.no-forumet". God jul, og godt nyttår når den tid kommer! Lenke til kommentar
master_al Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 God jul alle sammen! Det har vært ett flott år, og 2008 bringer mange nye spennende spill til alle konsollene. Dere i redaksjonen har gjort en flott jobb God jul! Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 God Jul til alle på Gamer.no!. Vil si tusen takk til alle de som jobber med siden, jeg vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten deres fantastiske arbeid som gir oss de ferskeste spillnyhetene . Lenke til kommentar
keeperno Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) God Jul & Godt Nyttår til dere også! Ser frem til nye artikler og omtaler fra dere over nyåret! Må si dere gjør en fantastisk godt jobb! Er innom Gamer.no hver dag! Endret 21. desember 2007 av keeperno Lenke til kommentar
nord Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) God jul og mange gratulasjoner til deg TST! har vært et fortreffelig spillår dette og artikkelmessig mener jeg at dere har vært bedre enn noen sinne(fast leser siden julen '02). Kan trygt si at jeg gleder meg som bare det til 2008. Endret 21. desember 2007 av nord Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 God Jul til dere og, og Gratulerer Tor-Steinar Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Gratulerer med både fremgangen og den førstefødte. Selv om man selvsagt har sine kreative forskjeller innimellom, er gamer.no fremdeles den ubestridte ener innen norsk spilljournalistikk, og jeg kommer til å fortsette å benytte meg av siden jevnlig - også på den andre siden av nyttår. God jul! 8D Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 God jul til alle! Jeg er en daglig leser av Gamer.no, det er fordi kvaliteten er meget god. Ingen annen side i landet, har like fyldig dekning, en så stor bredde på spillene som annmeldes og dybden i selve anmeldelsen. Fortsett det strålende arbeidet! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Gud jul og takk for et flott år Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 God jul og godt nyttår til alle sammen. Gamer.no: Takk for at dere eksisterer for oss spillinteresserte! Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 God jul til alle sammen. Og gratulerer med den gode statistikken over 2007. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 God jul og godt nyttår! Dåke har ei fantastisk god side, stå på vidare! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg