mcgroven Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Julefreden er i ferd med å senke seg, og Gamer.no tar en liten pust i bakken. Les mer Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Takk! God jul til dere også! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 God jul til dere også! Håper på et fint gamer år i 2008 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 God jul til alle i gamer.no redaksjonen og gratulerer med barn til Tor Steinar! Gamer.no er en av de to eneste spillsidene jeg i det hele tatt tar meg bryet med å besøke, og det med god grunn. Her finner jeg alt jeg trenger å vite om spillmarkedet skrevet på en utmerket god måte. Skribentene gjør en meget solid jobb, og det er ofte en fryd å lese spillomtaler enten det er ros eller slakt. Jeg setter også umåtelig pris på at gamer.no slår et slag for skribenters rett til å skrive på sin egen målform! Tenker da spesielt på Furviks glimrende omtaler og artikler. De ville aldri vært de samme på bokmål. Nynorsk er en svært mye rikere målform enn bokmål og gjør seg veldig godt skriftig. Hadde jeg vært flink nok skulle jeg skrevet på nynorsk selv, men jeg vil helst ikke voldta målformen, så jeg lar være. Det er kanskje begynt å bli litt mye reklame i forhold til når jeg begynte å lese denne siden tidlig i 2004. Dette er vel et resultat av økonomiske forhold, og igrunnen forståelig. Men det er alikevel litt kjemmende, og gjør at forsiden ser litt i overkant rotete ut. Men det er vel nesten det eneste negative som er å si om gamer.no. Som søsterside i hardware-nettverket har dere integert siden godt med forumet. Tenker da på blant annet tilbakemeldings-kategoriene. Hadde det ikke vært for gamer.no hadde jeg aldri funnet dette glimrende forumet. Forøvrig håper jeg nettverket begynner å selge litt merchandise-varer. Hadde vært evig tøfft med en gamer.no-skjorte. For ikke å snakke om en Diskusjon.no-tskjorte. Lenke til kommentar
kinag Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Julefreden er i ferd med å senke seg, og Gamer.no tar en liten pust i bakken. Les mer God jul til alle sammen hos gamer.no! Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 God jul til alle i Gamer.no og til alle forumbrukere! Får vell også gratulere TST som far. Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 God Jul til Gamer.no, dere er de beste! Lenke til kommentar
Elrayedol Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Vil først gratulere Tor-Steinar Nastad Tangedal som ble far samme dagen som JEG fylte året. Til resten av folket som elsker Gamer.no ønsker jeg en god jul og et godt nytt år! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Ønskjer alle i redaksjonen og dei trufaste lesarane ei riktig god jul. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Takk for dette året Gamer.no og alle andre som holder til her på Diskusjon.no. Gratulerer til Tor-Steinar med den lille (kommende anmelderen hos Gamer.no? Time will show ) God jul folkens! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 God jul. Takk for et fint år med masse fine spill omtaler. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 God jul! Har vært et herlig gamer år med mange gode titler. Har ikke rukket å kjøpe alle de gode spillene enda, håper noen av dem ligger under treet 24. desember. Super Mario Galaxy er hvertfall det beste jeg har spillt til nå Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 God Jul til Gamer.no og alle dets lesere. Men når blir vinnerne av julekalenderen oppdatert? Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 God Jul til alle dere i redaksjonen! Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 God Jul og Nytt Godtår! Lenke til kommentar
Anech Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 God Jul til alle i redaksjonen og alle andre gamere der ute! Gratulerer TST! Ser frem til flere gode spill og omtaler i 2008! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Takker for et bra år med mye fine artikler Håper på tilsvarende kvalitet til neste år, god jul! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Gratulerer med barn! Håper også at dere vil fortsette å komme med like gode om omfattende artikler/omtaler i 2008, og ønsker dere en god jul! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg