Gå til innhold

The End League ny Dark Horse comic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

et beskjedent bump : :love:

Ingen andre enn jeg som har høye forventninger til denne serien? Kommer 2januar som ikke er så lenge til :)

Overalt på tegneserie forums og tegneserie sider så blir det spådd at The End league kommer til og bli den neste store it serien ;P Sånn som superman ble når den først kom ut, kan se at folk har høyeforventninger når jeg surfer rundt på webb'n men trur nok det skal mye til for nå opp til superman toppen på salg osv.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Shit, gikk over alle forventninger. Utrolig spennede comic, med absolutt alt. Flott art ;) og mye action. Gleder meg til neste issue, noen bilder.

138414.jpeg

138415.jpeg

anbefaler alle og sjekke ut denna serien ,) Har stor tru på at den kommer til og bli veldig populær.

Lenke til kommentar

Du har de vanlige, dc comic og marvel comic.

www.dccomics.com

www.marvel.com

men deriblandt noen sider som viser previews, syntes de er mest aktive. www.newsarama.com er kjempe stor side ;)

Så du likte end league ja ;) Er en flott serie, liker art¨n noe jævlig, og han Thor typen som møtte opp på slutten var brutal ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Issue 2 er ute, og det var utrolig bra. Emma wannabe'n elsker Brian, Brian død??? Håper ikke det, Thor oppfører seg som en tidligere verson av Hulk. Thor smash puny humans! hahahaha. Så Brian minner meg veldig mye om superman, utrolig sterk og veldig sjeldent går han all out.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...