Gå til innhold

SE K850i - Hvor kjøper jeg?

Gopox

Anbefalte innlegg

Jeg har i det siste bestemt meg for å kjøpe en ny telefon, og nå trenger jeg litt hjelp ang. hvor

jeg skal kjøpe telefonen.

Valget om selve telefonen har ikke vært så vanskelig syns jeg. Jeg bruker stort sett mobilen

som en mp3 spiller, tar en del bilder, sender en del SMS og en samtale i ny og ne. Jeg fant

ut at K850i er mobilen for meg, så det er ikke det største problemet.

Prisen derimot, er en helt annen sak. Den koster såvidt under 4000 kroner uten binding,

noe jeg syns er litt for mye. Så jeg begynte å lete etter alternativer, med abbonement,

og jeg fant dette: http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....70&cid=6432.

SuperTalk 12 mnd. bindingstid

Minste total pris i bindingsperioden: 2.538,-

Prisene der er omtrent det samme som om jeg skulle ha brukt kontantkort, og totalprisen er

vesentlig lavere.

Så jeg lurer på - Er dette kjøpealternativet gunstig for meg? Eller finnes det noe annet?

Og i tillegg - Har jeg rett i at jeg kan legge abbonementet på hylla og kjøpe et netcom kontantkort

oppsett og bruke det isteden? Siden den er bundet til netcom?

Håper på svar, og takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje jeg vinner dagens julekalender ja, Men tror ikke det er noe å satse på :)

Elkjøp og lefdal har samme prisen på telefonen hvertfall.. kan bruke kontantkort ha. og det er den måten man får lavest totalpris på hvis man ønsker den modellen

Litt uklart syns jeg, elkjøp og lefdal har så vidt jeg kan se ikke samme abbonementstilbud på deres sider som på elprice. Det jeg ønsker å få svar på - er om følgende er gunstig tilbud dersom jeg ikke bruker mobilen så altfor mye:

SuperTalk 12 mnd. bindingstid

Minste total pris i bindingsperioden: 2.538,-

Jeg lurer også på om "bindingstiden" gjelder selve abbonementet eller bare operatøren(netcom)?

Hvis den er bundet til Netcom som en operatør, så kan jeg kanskje kjøpe et eksternt kontantkortabb. fra netcom,

og legge SuperTalk abbonementet på hylla, og bare betale månedsavgift?

Eller er jeg helt ute på jordet her?

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Telefonen er låst til netcom som operatør ikke til et bestemt abo. så du kan fint putte inn kontantkort i den. men du må betale for supertalk i 12 mnd.

Men om man faktisk sier opp abonnementet, og får operatørlåskoden, kan man da fint bruke en annen operatør?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...