BSorBor Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 En kollega vurderer å lage nettverk hjemme med 3 PC-er. En eller 2 er fra 1998 eller eldre. Han bruker bare vanlig modem og vet ikke om han vil bruke internett fra mer enn 1 PC. Hva bør han satse på for å få et billig nettverk. I hovedsak er det viktigste å kunne hente og bringe data fra en Pc til en annen. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Hei! Vel,eg trur eg ville kjøpt ein hub/switch og nettverkskort. Kopla nettverkskorta saman med huben via tp kablar.. Kva operativ system har kollegaen din tenkt å bruke på dei ulike maskinene.. Er hastigheten på overføringa viktig..? Lenke til kommentar
Blippblopp Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 PSData har følgende: Unex Network Kit Leveres med 5 port 10/100Mbit Switch og 2stk 10/100mbit kort. 795,- Kjøp til et ekstra kort og en kabel.... Dvs.... Under 1000 spenn totalt... Lenke til kommentar
BSorBor Skrevet 7. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2002 Hastighet er ikke viktig. Har ikke tenkt å bruke nettverk til spill. Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Da ville jeg valgt å kjøpe 4 billige nettverkskort på www.databutikken.com koster vell 89kr tror jeg....og 2 kryssa kabler..Kan vel ikke få det billigere enn det. Lenke til kommentar
BSorBor Skrevet 7. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2002 Takker alle for hjelp. :smile: Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 7. januar 2002 Del Skrevet 7. januar 2002 Quote: On 2002-01-07 11:38, jan rune skrev:Da ville jeg valgt å kjøpe 4 billige nettverkskort på www.databutikken.com koster vell 89kr tror jeg....og 2 kryssa kabler..Kan vel ikke få det billigere enn det. Må du ikke han liten hubedub eller svitsj dah? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå