Gå til innhold

Guitar Hero III - Noen forskjell mellom konsollene?

Bone

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

Ønsket meg GH3 til jul, og hintet litt ekstra om at jeg har lyst på akkurat det.. jeg sa at det var samme om det var til PS3, eller Xbox360.. men, nå kom jeg akkurat på at det var noe greier med noe downloading av extra content.. Eller var det en feil?

Er det noen forskjell mellom PS3 og Xbox360 -versjonen?

Takker :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Achievements. Også er det vel noen ekstra nedlastbare sanger til 360-versjonen.

Achivements er vel eneste, for om du sikter til Foo Fighters pakken osv, ligger da de ute på PS Store også. (evt.kommer de rett rundt hjørnet)

Man må vel ha en USB dongle for å bruke gitaren på PS3 mens man slipper slikt på 360, men achivements er vel egentlig den store forskjellen..

Lenke til kommentar

Achivements er vel eneste, for om du sikter til Foo Fighters pakken osv, ligger da de ute på PS Store også. (evt.kommer de rett rundt hjørnet)

Man må vel ha en USB dongle for å bruke gitaren på PS3 mens man slipper slikt på 360, men achivements er vel egentlig den store forskjellen..

Å spille med kjentfolk er det ingen som bryr seg om altså? :hmm: På PS3-versjonen er det ikke mulig å velge ut eller invitere hvem du skal spille mot/med..
Lenke til kommentar

Jeg tenkte først og fremst på Velvet Revolver -pakken, i hvert fall! :)

Rart at man trenger ekstrautstyr til PS3, da den har Bluetooth.. Trodde heller det var 360 -versjonen man trengte en dongle, eller lignende til.. !?

Achievements er jo gøy.. og det å spille med venner også.. hmm..

:)

Lenke til kommentar

Finnes en Halo 3-sang også ;)

Lenke til kommentar

joda, noen ekstra låter er det jo muligens da, men ikke avgjørende for et kjøp vil jeg si..

Å spille online på GH3 har jeg ikke testet, men hører det ikke er veldig gøy veldig lenge, så akkurat onlinebiten er for min del uviktig.

Battle er i hvertfall det mest ubrukelige ide i hele GH serien, og etter hva jeg har forstått er det dette folk flest spiller online?

Lenke til kommentar
Går det ann og spille med Wii son gitar på Xbox360?

Hvis spørsmålet er om GH-gitaren på Wii funker på Xbox 360 er svaret NEI.

Wii-gitaren bruker strøm fra Wii-kontrollen og får sin trådløse "kontakt" med wiien i selve kontrollen som puttes inni.

Er det vibrering på Xbox 360 gitaren? Det er det på WII.. Vibreringen kommer fra håndkontrollen inni da.. Skikkelig deilig egentlig.. Man KJENNER når man får starpower... Likte det jeg da jeg prøvde det hos en kompis. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...