abene Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 En ny nettbasert, gratis og reklamefri e-posttjeneste er blitt lansert. Les mer Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Da prøver vi dette =) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Støtter de IMAP da tro. Lenke til kommentar
thoralex Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg prøvde og fant ut at jeg ikke likte den, men nå finner jeg ingen måte å slette kontoen min. noen som har funnet det ut enda? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 <...> reklamefri e-posttjeneste.Med unntak av Mercedes. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) <...> reklamefri e-posttjeneste.Med unntak av Mercedes. Hehe jeg også flirte stort når jeg leste artikkelen og tittet på bildene Endret 21. desember 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Synd dette ikke funker på iPhonen. Krever flashplayer for å kjøres. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg prøvde og fant ut at jeg ikke likte den, men nå finner jeg ingen måte å slette kontoen min. noen som har funnet det ut enda? Du kan jo bare aldri besøke siden igjen... Det er ingen som kommer og dreper deg pga at du ikke sletter accounten Lenke til kommentar
thoralex Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg prøvde og fant ut at jeg ikke likte den, men nå finner jeg ingen måte å slette kontoen min. noen som har funnet det ut enda? Du kan jo bare aldri besøke siden igjen... Det er ingen som kommer og dreper deg pga at du ikke sletter accounten Liker ikke å gamle kontoer med info om meg slengende rundt på nettet... Lenke til kommentar
Svish Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 deinitivt beta i hvert fall... bugga en smule her for å si det sånn... kanskje opera den ikke liker? Poppet opp feilmeldinger i et sett. Blant annet at den sendte informasjon til ukrypterte sider... og at jeg plutselig ikke var innlogget... selv om jeg var det... og fortsatt kunne bruke siden.... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 bare synet av bildene gjorde at jeg styrte unna. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 JA! Endelig et produkt hvor jeg kan sette hard DRM på filer jeg sender! Og med mindre lagringsplass enn konkurrentene. Og med ekstra funksjoner jeg absolutt ikke trenger. Sign me up! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Bortsett fra litt støtte fra Mercedes så trenger de vel noe andre former for inntekter? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 deinitivt beta i hvert fall... bugga en smule her for å si det sånn... kanskje opera den ikke liker? Poppet opp feilmeldinger i et sett. Blant annet at den sendte informasjon til ukrypterte sider... og at jeg plutselig ikke var innlogget... selv om jeg var det... og fortsatt kunne bruke siden.... Jeg fikk ingen feilmeldinger i IE7 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hvis det ikke er noen mulighet for POP eller IMAP så er det helt uaktuelt. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg sluttet å lese ved "DRM"... Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Flash 9 Required Turn Off Your Popup Blocker For Full Access To Glide’s Features. Ja den var jo nyttig. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg må si at internett har endret seg siden jeg begynte å bruke det i 1997. Da betalte jeg kr for å få lov til å ringe opp en ISP pluss at tellerskrittene selvsagt også var pricey. Nå klager vi over at gratistjenester ikke gir oss det vi forventer Det merkelige er at størrelsen på e-postvedleggene knapt har endret seg siden midten av 90' tallet. På den samme tiden har hastigheten på nettoppkoblingen økt med omtrent 1000 ganger! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 la7dfa.com: Er det ikke en fin utvikling, da? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Flashplayer? Jeg vil helst lese e-post uten at minnet lekker og CPU skyter i været. Flashplayer begrenser også i prinsippet friheten på Weben, som skal være tilgjengelig for alle. Ingen støtte fra meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå