Andre_Brenni Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hei, hva synes dere om dette bildet? Kanskje en av dere kan redigere det skikkelig for meg? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Fryktelig uskarpt. Det gjør det dessverre helt ubrukelig. Ellers synes jeg komposisjonen er fin, og kunne sikkert blitt brukbart hadde du bare fokusert riktig Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hei, hva synes dere om dette bildet? Kanskje en av dere kan redigere det skikkelig for meg? Det kan nok ikke redigeres så mye. Det er som andre sier - altfor uskarpt. Dessuten er belysningen litt feil for dette bildet synes jeg - det er altfor lyst i bakgrunnen. Men selve komposisjonen er pen! Lenke til kommentar
RKR1992 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Når tokk du det bilde? Synes det var litt uskarpt, men kanskje det var meninga? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Nå er ikke jeg den beste is photoshop men jeg prøvde. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Er det bare jeg som synes uskarpheten funket utrolig bra her..? En av de få bildene der ute som kler det. Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Fryktelig uskarpt. Det gjør det dessverre helt ubrukelig. Ellers synes jeg komposisjonen er fin, og kunne sikkert blitt brukbart hadde du bare fokusert riktig Hm.. Syntes uskarpheten gjorde noe med bilde. Likte det jeg:) Lenke til kommentar
recognice Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 hmm, klarer ikke helt å se den.. Ingen bilder kler uskarphet all-over? I alle fall ikke dette etter min mening... Blir bare rar i hodet av å se på det.. Lenke til kommentar
Andre_Brenni Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Takk alle sammen for svar , det er det første ordentlige bildet jeg har tatt så kom gjerne med tips. Det er mening med uskarphet i bildet , men vet ikke om det ble slik jeg hadde tenkt meg. (jeg bare er en amatør.) Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Hei, hva synes dere om dette bildet? Kanskje en av dere kan redigere det skikkelig for meg? Jeg prøvde å redigere det litt jeg. Syntes dette var et motiv som kledde sort/hvitt, og justerte litt på kontrast, før jeg skarpet opp noe til slutt. Fikk et litt gammeldags preg over seg, som et "klassisk" sort-hvitt-bilde. Utsnittet var ganske perfekt, så det gjorde jeg ikke noe med. Skulle det vært annerledes, måtte det vært tatt et nytt bilde med litt mer rundt, f.eks. hele benken. Alt i alt likte jeg motivet, og synes ikke det var ubrukelig! Endret 21. desember 2007 av k-ryeng Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Synes svart hvit bilde ble veldig bra Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Ble litt for uskarpt ja, men kan muligens reddes med litt magisk bilderedigering Ligner på et fint og gammelt maleri. Kult. Her er med litt mer old-style: Ble faktisk stilig. Her er en med blur-effekt: Eller kanskje old-style med i tillegg blur-effekt? Voila! Med litt knipsing i Photoshop ble stilen på bilde mer spennende og dyster. Mer interessant. Et tips il deg er å prøve deg mer fram i PS, eller Gimp som er gratis. Men bilder som du tar skal egentlig helst redigeres så lite som mulig, men i begynningsfasen er det nyttig med masse bilderedigerings-erfaring. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) ^ Forferdelig redigering. Stryk hos meg. Ikke så mye man kan gjøre for å redde kvaliteten på bildet (uskarpt, tungsten etc), men her er mitt forsøk på rescue 911 i lightroom... Endret 21. desember 2007 av Strupstad Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Sorry Danny Boy, men de bildene du "redigerte" var horrible etter min smak. Synes bildet var litt fengende med uklarhet jeg. Kul stemning. Lenke til kommentar
Andre_Brenni Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Hei, hva synes dere om dette bildet? Kanskje en av dere kan redigere det skikkelig for meg? Jeg prøvde å redigere det litt jeg. Syntes dette var et motiv som kledde sort/hvitt, og justerte litt på kontrast, før jeg skarpet opp noe til slutt. Fikk et litt gammeldags preg over seg, som et "klassisk" sort-hvitt-bilde. Utsnittet var ganske perfekt, så det gjorde jeg ikke noe med. Skulle det vært annerledes, måtte det vært tatt et nytt bilde med litt mer rundt, f.eks. hele benken. Alt i alt likte jeg motivet, og synes ikke det var ubrukelig! Takk skal du ha , jeg synes det ble kjempe tøft!!!! jeg har tekt meg en tur ut i morgen for å ta bildet en gang til , men litt skarpere. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Enig, k-ryeng nailed it =) Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Det enkle er ofte det beste ja Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Ble litt for uskarpt ja, men kan muligens reddes med litt magisk bilderedigering Voila! Med litt knipsing i Photoshop ble stilen på bilde mer spennende og dyster. Mer interessant. Et tips il deg er å prøve deg mer fram i PS, eller Gimp som er gratis. Men bilder som du tar skal egentlig helst redigeres så lite som mulig, men i begynningsfasen er det nyttig med masse bilderedigerings-erfaring. Du, det der funka veldig dårlig for meg altså. Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Som sagt, jeg tok feil... (Men innerst inne i hjertene deres vet jeg at dere likte bildene mine ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå