Jaudu Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Når jeg Bruker Dedicated Server programmet på steam, så står det at jeg må ha en "UDP port" Altså en kode på 4-5 tall eller no sånt, hvordan finner jeg ut den koden som virker på meg? For når jeg bruker den koden som er der fra før (27015) da går det ikke for andre folk og joine serveren ( friends osv) Noen som Vet hvordan jeg finner ut en såkalte "UDP port" koden?, slik at jeg kan spille med venner på en egenlagd server? Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Sitter du gjennom en router e.l. eller har du internetten "rett i pcen"? Sitter du gjennom f.eks. router må du enable port forwarding osv på routeren.. Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Sitter du gjennom en router e.l. eller har du internetten "rett i pcen"?Sitter du gjennom f.eks. router må du enable port forwarding osv på routeren.. Jeg er koblet gjennom en router, (Skjønte ikke så veldig mye av det, er ikke så flink med pc å sånn da xD) Noen som vet hva jeg må gjøre for å Finne ut "UDP port" koden? Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Skjønner ikke helt hva du mener med UDP port kode, men regner med du bare mener UDP port.. "default" er jo 27015, men siden dette er en deddi, kan du velge port nummer selv.. edit: prøv å skriv inn "sv_lan 0" i konsollet etter du har forwarda porter og sånt Endret 21. desember 2007 av Tommy Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Bruk denne; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=641082&hl= Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg