Waksy Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hei, jeg er litt n00b i VB. Jeg skal ha en browser, den skal åpnes i samme rute som linken i Projectet mitt. Bilde; Linken som du ser her "Logg inn på *******" dette er et habbo script jeg lager, og den skal gå til en browser i samme vindu. Ossen gjør jeg dette? Takk på forhånd Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Du ønsker altså å åpne en nettside innenfor samme formvindu? Da blir nok det enkleste å anvende Internet Explorer-nettleserkontrolen ved å referere til ActiveX-DLLen i prosjektet, legge inn kontrollen og kalle kontrollens Navigate-prosedyre med den ønskede URL: Velg Project - Components -> Controls -> Microsoft Internet Controls -> Ok. Avmarker kontrollen som dukket opp i rammen til venstre (let etter en globus) og tegn en kontroll likså en gjør med tekstbokser og knapper. Sett kontrollens Visible-egenskap til False. I knappens klikk-hendelse viser du kontrollen igjen (via Visible), hvoretter du kaller WebBrowser1.Navigate "{Din URL}" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå