xcitu Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Jeg har litt problemer med å koble til strømforsyningen til hovedkortet. Strømforsyning Hovedkort Jeg har 1 24 pin ledning, 1 6 pin ledning og 1 8 pin ledning fra strømtilførselen. Jeg har funnet og satt i 24 pin og 6 pin, men finner ikke 8 pin kontakt så jeg lurer på om noen vet hvor det er? Jeg skal laste opp et par-tri bilder senere når jeg finner kamera kabelen. Takker for svar. - X Edit: Fikset link.. Endret 21. desember 2007 av xcitu Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hovedkortet har en 4-pins kontakt i øvre høyre hjørne på bildet. Strømforsyningen har en 8-pins EPS kontakt, den kan du sikkert dele i to så får du 4-pins som passer. Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Ok, takk. Men med deling, mener du da med at den kan ta's fra hverandre eller må en skjære den opp? Og jeg fant ikke noen steder der jeg kan putte i 4-pins ledning/kontakt. Hva skal jeg gjøre? - X Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Den skal kunne taes fra hverandre. http://www.motherboards.org/articles/guides/1487_4.html Finner du ikke kontakten? Den er kvadratisk, vises klart på det bildet, rett bak kontakten for mus/tastatur. Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg finner den kontakten, men det er 6-pins ledningen plugga i. Det finnes ingen andre steder å plugge den i. - X Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 En 6-pins plugg hører til grafikkort. http://www.playtool.com/pages/psuconnector...html#pciexpress Hvordan fikk du det for deg at en 6-pins plugg skal i en 4-pins kontakt? Hvis jeg ikke tar feil er den koblet motsatt av P4 kontakten, så det vil kortslutte. Det er jo normalt at ikke alle kontaktene fra PSU er plugget inn. Lenke til kommentar
xcitu Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2007 Ok, men nå har jeg fått det til. OS innstallasjon er på 55% atm Takk for hjelpa - X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå