adale Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 JEg vil ha en tråd med erfaringer om pris og kvalitet. Jeg synes iSkoot er ganske bra (bruker Skype), men er litt dyr i bruk. For øyeblikket tester jeg ut Gizmo, som er mye billigere. Det finnes hundrevis av tjenester der ute, og det blir billigst for oss som har SIP-protokoll på mobilen. Nokia 6110 Navigator, f.eks, har ikek denne. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Selv har jeg en egen Asterisk server koblet opp mot min SIP leverandør. Dermed så får jeg samme nummer og alle innkommende samtaler både på mobilen (med den innebygde SIP klienten), et par trådløse Siemens telefoner, samt et par Laptoper. Funker fint... Men krever litt teknisk kunnskap. Lenke til kommentar
adale Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2007 ok, men får du eget telefonnr til å bli ringt opp på også? Hvilken SIP leverandør bruker du, og hvor mye betaler du for ringing til mobilnr i utlandet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå