Gå til innhold

jeg trenger en plugg/ledning, og det litt brennkvikt!!!!

jesbak

Anbefalte innlegg

Har kjøpt et brukt skjermkort, nvidia gforce 2, og fikk ikke med "omformerplugg/ledning" til tv-out, har vært på flere butikker der de sier at de kjenner til problemet men at de ikke kan hjelpe, på komplett data, der kortet i sin tid ble kjøpt, får jeg beskjed om at de ikke selger denne "pluggen/ledning" løst!! god service!!!

Noen som har erfaring med samme problemet og eventuelle løsninger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

altså, hvorfor skulle ikke en omformer kjøpt på clas ohlson

duge? tror du det er ytelsesforskjell i en liten omformer? =P

og en slik liten dings skal vel også litt mer til en som så å slite ut, så kvalitet er vel ikke no dårligere...

nei kom deg på clas ohlson og kjøp deg en sånn dings,

og hvis du fortsatt ikke vil handle ting der så kan du bare ha d så godt å klare deg uten tv-ut

Lenke til kommentar

Å fyda, her var vi aggresive :lol:

Men, seriøst, det der er ingen måte å svare folk som prøver å hjelpe deg :grumpy:

Jeg regner med at du mener at Clas Ohlson selger for dårlig kvalitet til ditt bruk og til Geforce 2 kortet......

Vel, da er det nok du som trenger å våkne opp min mann. Geforce 2 er ett såpass "dårlig" kort at du ikke vil merke forskjell på high-tech og lo-tech koblinger (vel, ikke så stor forskjell at det på NOEN SOM HELST måte er verdt forskjellen.....) Beleive me, jeg har hatt akkurat samme kortet.

Lenke til kommentar

Alvorlig?

Clahs ohlson har alt du treng... Ellers kan du gå i ein tvvideo butikk. Reknar med at det er s-vhs kabel du tenker på? Du må passe på at TV-apparatet ditt taklar s-vhs, ikkje alle gjer det...

EDIT: ah, såg akkurat posten over. Heilt enig med den.

Lenke til kommentar

Vel, da er det nok du som trenger å våkne opp min mann. Geforce 2 er ett såpass "dårlig" kort at du ikke vil merke forskjell på high-tech og lo-tech koblinger (vel, ikke så stor forskjell at det på NOEN SOM HELST måte er verdt forskjellen.....) Beleive me, jeg har hatt akkurat samme kortet.

Hehe - right on man! :woot:

Hadde han hatt et *host*ATI*host* kort med ordentlig TV-ut derimot så...

Ja, det var en god ide, you stupid i....., kjøper ikke ny sykkel på rema 10000 heller!!!!!!!!

Men et skjermkort som koster under 500 kroner nytt pr. idag (hvis det i det hele tatt er å få tak i) ønsker du å pynte opp med en proff kabel... Blir nesten som å male fartsstriper på en gammel damesykkel det :wink:

Lenke til kommentar

Nei du vil nok klare deg fint med en omformer fra nevnte Clas Ohlson eller Elkjøp eller tilsvarende.

TV-ut-kvaliteten på Nvidia-kort er såpass middelmådig at du ikke vil merke forskjell på en omformer fra Clas Ohlson kontra en til 1000 kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...