Heineoen Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Hei!.. Har en bærbar pc med Intel 945GM chpset pc og Intel's GMA 950 på.. Har problemer med at når jeg kobler til en prosjektor så får jeg ikke vist videomatriale på annet en den bæbare skjermen' mens på projektoren blir det bare svart.. Tror det heter video overlay eller noe sånt.. På Intel sitt panel har jeg bare valgmulighet om å stille hvem av de tilkoblete skjermene som er primær skjerm.. Primærskjermen er den eneste som viser bilde og bare en av skjermene kan være dette.. Lastet ned nyesete driver i håp om å kunne sette begge som primær eller finne noe clonings alternativer uten hell.. Hvordan skal jeg gjøre dette for å vise "video bilde" på begge? Takk!.. Endret 21. desember 2007 av Heineoen Lenke til kommentar
bjorn.e Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Du har nok rett i at det er noe video overlay som lager problemer. Husker ikkje om dette problemet er isolert til drivere eller avspiller. Video med det grafikkortet i clone eller span er uansett ikkje optimalt da du vil kunne se hakking i videoen til tider. Men prøv en annen avspiller først og så oppdatere driverene viss det ikkje hjelper? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå