panzeNOR Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg lurer på hva som er forskjellen mellom DDR2 og DDR3. Skal kjøpe meg noen nye ting til pcn, så jeg lurer på hva som lønner seg. Sånn jeg har forstått det,så er DDR3 mye dyrere. hjelp? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 På denne siden er det en liten tabell med tekniske forskjeller på dem. Står endel sider om temaet der Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Wee, en artikkel jeg faktisk skjønte noe av... Endret 23. desember 2007 av LostOblivion Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Jeg lurer på hva som er forskjellen mellom DDR2 og DDR3. Skal kjøpe meg noen nye ting til pcn, så jeg lurer på hva som lønner seg. Sånn jeg har forstått det,så er DDR3 mye dyrere. hjelp? Takk på forhånd. Du kan jo ikke velge om du skal ha DDR2 eller DDR3 minne sånn uten videre. Hovedkortet må jo ha støtte for slikt minne i tillegg. Lenke til kommentar
panzeNOR Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg lurer på hva som er forskjellen mellom DDR2 og DDR3. Skal kjøpe meg noen nye ting til pcn, så jeg lurer på hva som lønner seg. Sånn jeg har forstått det,så er DDR3 mye dyrere. hjelp? Takk på forhånd. Du kan jo ikke velge om du skal ha DDR2 eller DDR3 minne sånn uten videre. Hovedkortet må jo ha støtte for slikt minne i tillegg. jaja..det sier seg selv..så lite peiling har jeg ikke.. lurte bare på hva som skilte dem,,, Jeg lurer på hva som er forskjellen mellom DDR2 og DDR3. Skal kjøpe meg noen nye ting til pcn, så jeg lurer på hva som lønner seg. Sånn jeg har forstått det,så er DDR3 mye dyrere. hjelp? Takk på forhånd. Du kan jo ikke velge om du skal ha DDR2 eller DDR3 minne sånn uten videre. Hovedkortet må jo ha støtte for slikt minne i tillegg. jaja..det sier seg selv..så lite peiling har jeg ikke.. lurte bare på hva som skilte dem,,, Jeg har et kort som støtter begge deler! : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå