Rebel-Rider Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 De er ikke CE godkjente, og dermed ikke lovlige å bruke. CE er et helse og sikkerhetsmerke som leker og elektronikk får, E godkjenning derimot er det som blir gitt til lykter og lys(pærer). Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Haha:P Burde kanskje ha med noen som har litt peiling. Hvertfall gå forsiktig frem, å ikke surr med noe du ikke skjønner noe av:P Snakker av erfaring! Men kan hende det er enkelt å du klarer det fint alene. Bare å kikke først å se det;) Lykke til! Monterte pæren i går, det var null problem. Ut med tre torx-skruer så kom hele sokkelen ut. Bortsett fra at jeg har hender av type store cocktailpølser så gikk det som smurt. Nå har jeg lys, greit å ha når jeg skal kjøre til fjellet i kveld Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Så flott da:) Hørtes jo enkelt ut, var litt vanskelig på høyeresia mi, stygge luftfilterboksen er i veien. Kan tenke det blir godt med lys når skal til fjells:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå