Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvor får jeg "billige" xenon-pærer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Biltema pærene suger, spesielt de Mega Blue pærene. lyser drit dårlig og varer maks 1-2 måneder.

100watt pærene dems lyser mye dårligere enn feks Philips sine vanlige 55 watt pærer.

Styr unna! kjøp kvalitet fra Philips, koster dobbelt så mye ja, men er 10 ganger bedre og varer mye! lengre så er mye billigere i lengden.

Lenke til kommentar
Biltema pærene suger, spesielt de Mega Blue pærene. lyser drit dårlig og varer maks 1-2 måneder.

100watt pærene dems lyser mye dårligere enn feks Philips sine vanlige 55 watt pærer.

Styr unna! kjøp kvalitet fra Philips, koster dobbelt så mye ja, men er 10 ganger bedre og varer mye! lengre så er mye billigere i lengden.

Kan være enig i at Biltema pærene lyser dårlig, men at dem varer kort tid er jeg ikke helt enig i.

Har hatt mine i 1.5 år nå og de funker fremdeles.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV
Kan være enig i at Biltema pærene lyser dårlig, men at dem varer kort tid er jeg ikke helt enig i.

Har hatt mine i 1.5 år nå og de funker fremdeles.

Jeg har prøvd både vanlig H7 og Mega Blue H7 fra Biltema, og de lyser dårlig og varer kort (fra noen dager til en måned eller to). En MegaBlue eksploderte etter et par dager, og spredte tusenvis av bittesmå blå glassbiter som brente seg fast i reflektor og glass (plexi). En pære var feilprodusert, slik at den blendet møtende trafikk. Har prøvd Osram, Philips og GE, alle er laaangt bedre enn Biltema. Kanskje andre pærer enn H7 er bedre, jeg har prøvd kun disse.

Lenke til kommentar
Kommer helt ann på bilen, hvor lett det er å komme til bak lyktene. Men er som regel bare fjerne ett deksel. Så løsne en slags festemekanisme så hele pæra med sokkelen løsner. Kan være andre måter som jeg ikke har vært borti da.

BMW E39 - må si jeg ble litt demotivert da jeg så i instruksjonsboken - "bytte av xenon-pærer må kun utføres av autorisert personell!" :)

Lenke til kommentar
Haha:P Burde kanskje ha med noen som har litt peiling. Hvertfall gå forsiktig frem, å ikke surr med noe du ikke skjønner noe av:P Snakker av erfaring! Men kan hende det er enkelt å du klarer det fint alene. Bare å kikke først å se det;) Lykke til!

har et spørsmål.... er det låv å ettermontere xenon lys hvis det ikke har vert på bil.?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...