Nimrad Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Hvor mange blu-ray-covere kommer med Orange Box PS3 og hvor mange discer tar det? Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Orange Box består av kun en Blu-ray Disc, så da blir det vel et cover også. edit: slått på målstreken. Endret 21. desember 2007 av Monkeyboy Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Er vel endelig slutt på den tiden hvor man kjøpte et stort spill fulgte det med en hel cd-samling. Husker jeg så et final fantasy spill til ps1, tror det bestod av 7 dc-plater. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Er bare en disc ja, blue ray rommer en del! men er jo bare en disk på 360 versjonen å tror jeg. correct me if i am wrong!:o Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 er jo bare en disk på pc og så... Lenke til kommentar
arokh Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Dual layer DVD rommer 8,5GB da, det holder jo til litt av hvert Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Men nå bruker jo alle spillene ganske mye data som er i det orginale HL2, så trenger ikke å lagre unødvendig data. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Er vel endelig slutt på den tiden hvor man kjøpte et stort spill fulgte det med en hel cd-samling. Husker jeg så et final fantasy spill til ps1, tror det bestod av 7 dc-plater. Et FF spill på PS1 har vel aldri vært på mer enn fire discer. Men savner ikke det noe særlig jeg heller. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Er vel endelig slutt på den tiden hvor man kjøpte et stort spill fulgte det med en hel cd-samling. Husker jeg så et final fantasy spill til ps1, tror det bestod av 7 dc-plater. Et FF spill på PS1 har vel aldri vært på mer enn fire discer. Men savner ikke det noe særlig jeg heller. Jeg mener FF8 var på 6 eller 7 discer.. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Det er kun én disk på 360-versjonen, så det var nok plass nok på en BD også Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Er vel endelig slutt på den tiden hvor man kjøpte et stort spill fulgte det med en hel cd-samling. Husker jeg så et final fantasy spill til ps1, tror det bestod av 7 dc-plater. Et FF spill på PS1 har vel aldri vært på mer enn fire discer. Men savner ikke det noe særlig jeg heller. Jeg mener FF8 var på 6 eller 7 discer.. Sory, bare 4 disker på VIII. Har de selv og jeg teller ikke mer enn 4. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Er vel endelig slutt på den tiden hvor man kjøpte et stort spill fulgte det med en hel cd-samling. Husker jeg så et final fantasy spill til ps1, tror det bestod av 7 dc-plater. Et FF spill på PS1 har vel aldri vært på mer enn fire discer. Men savner ikke det noe særlig jeg heller. Jeg mener FF8 var på 6 eller 7 discer.. Hvis jeg husker riktig: FF VII = 3, FFVIII = 4 og FFIX = 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå